peaks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone en ziggo ontkoppelen

Hallo,

 

ik wil graag mijn huidige vodafone loskoppelen van de ziggo account. Ik woonde eerst samen en ben inmiddels verhuisd naar een nieuw adres waar ik mijn vodafone aan wil koppelen. Dit kan echter niet zolang deze nog aan mijn oude adres is gekoppeld.

 

groeten Claudio

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @peaks

Super bedankt voor jouw privéberichtje! Bij deze is het oude Mijn Ziggo account verwijderd. De gebruiker van dit oude Mijn Ziggo account kan nu een eigen account registeren met zijn/haar e-mailadres. 

Het e-mailadres wat je aan mij hebt doorgegeven is de inlog gebleven voor My Vodafone. Dit account kun je nu via het kopje 'profiel' in My Vodafone uitbreiden met de nieuwe gegevens van jouw nieuwe Mijn Ziggo account. Heb je voor Mijn Ziggo al een account geregistreerd met een ander e-mailadres? In plaats van uitbreiden kies je dan voor het samenvoegen van de accounts. Vervolgens zullen de inloggegevens van My Vodafone ook de inloggegevens van het nieuwe Mijn Ziggo account worden 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @peaks 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @peaks
Een warm welkom op de Vodafone Community

Ik help je graag bij het loskoppelen van My Vodafone en je oude Mijn Ziggo account. De kortste klap is om je oude Mijn Ziggo account te verwijderen, zodat je je My Vodafone account vervolgens kunt uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo account.
 

Om dit in orde te maken heb ik uiteraard wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privéberichtje?
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Zie ik je berichtje snel tegemoet? 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @peaks

Super bedankt voor jouw privéberichtje! Bij deze is het oude Mijn Ziggo account verwijderd. De gebruiker van dit oude Mijn Ziggo account kan nu een eigen account registeren met zijn/haar e-mailadres. 

Het e-mailadres wat je aan mij hebt doorgegeven is de inlog gebleven voor My Vodafone. Dit account kun je nu via het kopje 'profiel' in My Vodafone uitbreiden met de nieuwe gegevens van jouw nieuwe Mijn Ziggo account. Heb je voor Mijn Ziggo al een account geregistreerd met een ander e-mailadres? In plaats van uitbreiden kies je dan voor het samenvoegen van de accounts. Vervolgens zullen de inloggegevens van My Vodafone ook de inloggegevens van het nieuwe Mijn Ziggo account worden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic