Daphneeeee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

verlenging abonnement

Ik heb gister mijn abonnement verlengt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb ook niks in mijn spam inbox ontvangen. Hoe kan ik die bevestigingsmail toch nog krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Daphneeeee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de bevestigingsmail ondertussen ontvangen! Het duurde even maar ik heb hem nu gelukkig.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

@Jochen en Moderators van dit Forum,

Ik wil Vodafone dringend adviseren om eens een diepgravend onderzoek in te stellen naar verdwenen (niet-verzonden) bevestigings-mails. Dit is nu al het honderd-en-zoveelste topic over dit probleem. Zo verschrikkelijk moeilijk is het toch niet om bevestigings-mails te verzenden naar het email-adres van jullie (aanstaande) abonnees.

Overigens is het door nieuwe consumenten-wetgeving vanaf vrijdag 13 Juni 2014 WETTELIJK VERPLICHT om een overeenkomst door de klant schriftelijk (handtekening onder contract) te laten bevestigen !!!
Ook als deze (verlengde) abonnements-overeenkomst langs elektronische weg (via internet) is gedaan.

Ondanks dat Daphne nu haar bevestigings-mail heeft ontvangen, zijn er talloze andere klanten die geen bevestigings-mail in hun inbox krijgen. Toch maar een onderzoek instellen.

Succes !

Netwerker


Daphneeeee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de bevestigingsmail ondertussen ontvangen! Het duurde even maar ik heb hem nu gelukkig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic