elisabetta2214

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van abonnement naar prepaid

Mijn vriend had een Samsung mio en wilde graag mijn oude telefoon, galaxy s3 overnemen. Dus wij een smart abonnementje 500 afgesloten, nummer meegenomen en wat bleek? Internet werkte niet goed dus wij meteen terug naar de winkel en het abonnement opgezegd, ontbonden, en mijn vriend wilde weer terug naar zijn oude prepaid maar dan op mijn oude s3. Nu zijn we bijna een week verder en nog steeds niet terug gezet naar prepaid. Mijn vriend heeft dus op dit moment helemaal niets. Weet iemand hoelang dit kan duren? Op zijn sim staan nog wel al zijn contacten maar hij is nu helemaal niet aangemeld bij een netwerk. ...Weet iemand de oplossing voor mijn vriend?
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Wat vervelend voor die vriend van je! We kunnen dit niet voor hem controleren via het forum, dit kan alleen de klantenservice bekijken en zo nodig ook oplossen. Hij kan het beste morgen even contact opnemen, mocht dit niet lukken via de telefoon is het vandaag nog mogelijk om via de Live Chat contact op te nemen met de klantenservice.

Hopelijk is dit snel opgelost voor hem!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@elisabetta2214,

Zoals SamsungExpert al aan heeft gegeven kunnen we je hiermee via het Forum niet helpen. Ik raad je aan zijn advies op te volgen. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic