IW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

urgent: zakelijk account lijkt leeg, waar beheer ik de abonnementen?

hoi, nadat ik inlog op MyVodafone waar ik normaliter het gebruik van de collega's monitor kom ik nu op een pagina waar ik alleen kan kiezen om mijn wachtwoord te veranderen etc. Echter op welke tegel ik ook klik hij keert terug naar deze homepage. Nergens zie ik nog de diverse abonnementen die onder dit account vallen. 

- waar vind ik deze? 

- hoe kan ik bundels aan en uitzetten? 

ik gebruik chrome, en ook andere browsers bieden tot op heden geen oplossing. 

 

bedankt

2 Reacties 2
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

@IW heb je recentelijk een wijziging aangebracht in je account zoals een contractoverdracht of een naamswijziging? Dan moet je je opnieuw registreren met je nieuwe klantnummer. Je kan dit natuurlijk altijd checken door de laatste mail te pakken en te proberen met een ander mail adres een account aan te maken.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @IW, welkom hier!

Super onhandig dat je op het moment niets kan inzien of wijzigen via My Vodafone. Net als @Tjeerd85 vermoed ik dat er sprake is van een leeg account doordat er een wijziging heeft plaatsgevonden. Je dient dan een nieuw account aan te maken. Nu begrijp ik uit je bericht dat het een zakelijke aansluiting betreft. Ik neem met alle liefde een kijkje voor je achter de schermen, maar de kans bestaat dat ik niet alles kan inzien omdat het een zakelijke aansluiting betreft. In dat geval moet ik je vragen om dan contact op te nemen met Vodafone Business. 

Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Uiteraard mag je ook direct contact opnemen met Vodafone Business. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic