Chantal103

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

up grade red essential

Ik lees overal op internet dat de data bundel van Red Essential kostenloos geüpgraded wordt van 3 naar 5gb per maand (van 6 naar 10gb met Ziggo).

Na 3x doorverbonden te zijn, kreeg ik een niet al te enthousiaste dame aan de lijn die zei dat kostenloos niet betekent geen extra kosten voor die 2 gb extra, maar dat het maken de wijziging niets extra s kosten, maar die extra gb wel extra geld kost.

Waarom lees ik dan overal dat Red Essential 5gb heeft en waarom heb ik dan maar 3gb?

Iemand hetzelfde probleem ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chantal103
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, vandaag kreeg ik iemand direct aan de lijn, dus is het direct geregeld. Eerst 3 telefoobtjes verder en nog niets geregekd en nu was het in een minuut geregeld. Ik kreeg erna wel een sms dat ik geen Ziggo meer zoh hebben, en dat heb ik wel, dus nu wel even in de gaten houden of het goed gaat met de factuur. In My Vodafone stond ook al direct de 10gb data. Dus dat is in ieder geval gelukt.

Bekijk in context

13 Reacties 13
hansstaring

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geef het op, zinloos daar.
Ga gewoon naar KPN of T-Mobile, nog goedkoper ook !
Chantal103
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wie weet, Heb sowieso nog een jaar een abonnement, maar dan liever met wat extra gb wat niets kost.....
hansstaring

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze vertellen elke dag een anders verhaal.
Ik ben daar nu 17 jaar klant en wordt als een hond behandeld.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Chantal103 en hansstaring

Het klopt inderdaad dat wij af en toe abonnementen upgraden omdat oudere abonnementen gaan vervallen. Dit wordt in batches gedaan en meestal beginnen ze met de klanten die het abonnement het langste hebben. Daardoor kan het zijn, dat je nog geen mail hebt ontvangen. Zorg er wel voor dat je in My Vodafone (website) contact over e-mail hebt aanstaan.
Daarnaast is het ook afhankelijk van hoe het abonnement is aangevraagd.

Mocht je het abonnement willen omzetten, dan kun je het beste bellen met mijn collega's van de afdeling migratie. Zij kunnen controleren of deze optie ook voor jou geldt.
Mijn collega's zijn bereikbaar via via 0800 - 2266789 (ma - vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00).

hansstaring
Het is absoluut niet onze bedoeling om jou als een hond te behandelen of telkens een ander verhaal te vertellen. Namens VodafoneZiggo mijn excuses!
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
hansstaring

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik wilde jullie een nieuwe klant bezorgen maar schiet niet op.
Helpdesk en medewerkers is in een rap tempo achteruit gegaan na de samenwerking van ZIggo.
Jammer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze afdeling Migratie Chantal103 ?
Chantal103
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, is nog niet gelukt. Gisteren en vandaag geprobeerd, maar moest te lang wachten. Morgen weer een nieuwe poging.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We horen graag of het gelukt is Chantal103.
Chantal103
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, vandaag kreeg ik iemand direct aan de lijn, dus is het direct geregeld. Eerst 3 telefoobtjes verder en nog niets geregekd en nu was het in een minuut geregeld. Ik kreeg erna wel een sms dat ik geen Ziggo meer zoh hebben, en dat heb ik wel, dus nu wel even in de gaten houden of het goed gaat met de factuur. In My Vodafone stond ook al direct de 10gb data. Dus dat is in ieder geval gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het goed is, wordt dit weer automatisch gekoppeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag Chantal103!
Dan kijk ik even met je mee.
Super dat het geregeld is!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag nog een update van jou Chantal103 ! Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Chantal103
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Up-date waarvan? Ik heb laten weten dat het geregeld is met de extra gb. Dus daarmee is het voor mij klaar.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik had gelezen dat het gelukt was Chantal103, maar mijn reply was eigenlijk bedoeld voor het feit dat je de rekening nog wilde controleren. Vervolgens was Stevens reactie daarop dat hij je graag helpt als dit niet klopt. Maar goed, dan sluit ik dit topic voor nu! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic