G&B

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

toevoegen nummer aan zakelijk account

Wil nummer toevoegen aan zakelijk account, dat lukt niet. Ik heb het nou 3 x geprobeerd, dus nu wat?

 

P.S. Ik weet dat je naar je profiel moet gaan, nummer toevoegen etc. Dan krijg ik elke een foutmelding.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @G&B 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend als je een nummer niet kan toevoegen. Zo te lezen weet je hoe het zou moeten kunnen, maar het lukt niet. Gaat het om allemaal zakelijke nummers? 

Ik kan niet met je mee kijken, werk niet voor Vodafone. Omdat het om een zakelijk nummer gaat kan je het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Na het weekend zijn er wel Vodafone medewerkers aanwezig, deze kunnen particulieren klanten helpen, wat ik weet. Maar of ze hierin ook zakelijk kunnen helpen, geen idee. Je kan wachten tot deze je bericht lezen, of toch nu direct contact opnemen met de zakelijke klantenservice

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @G&B,

 

Heb je inmiddels al contact gehad met een collega hierover of speelt het probleem nog?

G&B
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nope, nog geen contact gehad. Eerder wel, toen gaven ze aan dat het zou moeten kunnen. Maar het werkt dus niet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Ik vind op dit moment alleen een particulier abonnement aan deze kant. Als het gaat om (andere) zakelijke accounts, raad ik je inderdaad even aan om contact te zoeken met mijn zakelijke collega's 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic