MM1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

toegezegde korting

Er was mij als nieuwe klant door een Vodafone medewerker een korting toegezegd. Nu krijg ik van Vodafone het bericht dat deze belofte niet wordt nagekomen. En dat het telefoongesprek - waarin deze belofte wordt gedaan - niet kan worden teruggeluisterd. Schandalig, inderdaad! Heeft iemand ervaring hiermee?

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MM1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, daar schrik ik wel een beetje van. Zelf ken ik Vodafone heel anders en komen ze, als er afspraken zijn gemaakt, deze na. Is daar dan geen contract voor opgemaakt of ging het hier misschien over de combi korting van Vodafone en Ziggo? Uiteraard heel erg vervelend dat dit gebeurd en of andere mensen dit ook ervaren is eigenlijk niet relevant, dit is iets wat Vodafone met je moet oplossen. Ik ben natuurlijk niet bij het gesprek geweest en kan je ook niet helpen, aangezien ik niet werkzaam ben bij Vodafone. Maar gelukkig zijn er ook Vodafone medewerkers aanwezig die je hier waarschijnlijk wel mee kunnen helpen (positief of negatief). 

Hoe dan ook, dit is natuurlijk heel vervelend en morgen is er weer iemand aanwezig. Heb nog even geduld, de medewerker kan met je mee kijken in het systeem. Laten we hopen dat die is voor je kan betekenen. 

MM1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je reactie Energieboy. Het betreft een extra korting die werd toegezegd, omdat er van alles misging bij mijn overstap van T-Mobile naar Vodafone (door toedoen van Vodafone). Het was een sympathiek gebaar van de Vodafone medewerker om mij die korting te bieden. Die ik zou ontvangen ná betaling van de eerste factuur.  Tot mijn verbijstering kreeg ik vandaag een mailtje dat ik de korting niet krijg. En onder mijn contract uitkomen? Dat lukt niet, want ik heb mijn eerste factuur al betaald.... Tja, dan kan je alleen maar concluderen dat dit een zeer onbehoorlijke manier van doen is. Ik hoop van harte dat een medewerker van Vodafone dit leest en alsnog doet wat Vodafone heeft beloofd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MM1
Welkom op de Community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Kun je mij vertellen wat er precies is afgesproken? Om welke korting gaat het? Wanneer is dit afgesproken?  Kun je mij de terugkoppeling ook doorsturen via een screenshot. Dit mag eventueel via een privebericht. Ik kan niet beloven of ik hierin iets in kan betekenen maar ik kijk graag met je mee hiervoor.
Je mag mij een privebericht sturen (zie je profiel op de community - berichten) met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je screenshot. Ik zie dat je in gesprek bent met onze klachtenafdeling @MM1. Hier kan en mag ik mij helaas niet in mengen. Ik had je graag een andere antwoord gegeven. De klachtenafdeling bepaalt in dit geval waaarom wel of niet een korting toegekend wordt. Mocht je het niet eens zijn met hun besluit, dan kun je dit naar hun kenbaar maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic