mickymouse

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tegoed op rekening

Hallo ik heb mijn abonnement beëindigd per 19 juli a.s. Op mijn laatste factuur staat dat er nog ongeveer €54,- verrekend gaat worden (in mijn voordeel)met de volgende factuur (dit i.v.m. de onderons storing van dit jaar. Ik heb een relatief goedkoop abo, wil dit automatisch zeggen dat ik dan met de laatste factuur het overige geld (ongeveer € 42,-op mijn rekening gestort krijg.
 
m.v.g.
 
Mickymouse
5 Reacties 5
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou er maar niet van uit gaan dat je geld terug gestort krijgt van Vodafone.
Niet dat ik het je niet gun of dat het niet zou horen, maar ik zie ze je nou niet geld geven terwijl je je contract opzegt 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey

Als je nog tegoed hebt na de eindfactuur dan wordt dit automatisch teruggestort op de rekening waarmee je je abonnement betaalde. Mocht het niet automatisch verwerkt zijn dan kun je het altijd navragen bij de klantenservice en zullen ze het handmatig invoeren. Maar je hebt er gewoon recht op dan, dus dat komt goed 😉
mickymouse
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Nu heb ik de laatste rekening  op 22-07 ontvangen en deze was €5,43. Dit bedrag is niet van de rekening afgeschreven maar hoogst waarschijnlijk verekend met het nog terug te krijgen bedrag van de rekening van 18-06 van - € 54.93.
Kan ik er nu vanuitgaan dat de resterende €49.50 op mijn rekening gestort wordt, zo ja wanneer kan ik dit bedrag dan verwachten.
 
m.v.g.
 
Mickymouse
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
als de rekening vaan 22 Juli is, wordt het bedrag uiterlijk 22 augustus op je rekening bijgeschreven.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
mickymouse schreef:
Hallo,

Nu heb ik de laatste rekening op 22-07 ontvangen en deze was €5,43. Dit bedrag is niet van de rekening afgeschreven maar hoogst waarschijnlijk verekend met het nog terug te krijgen bedrag van de rekening van 18-06 van - € 54.93.
Kan ik er nu vanuitgaan dat de resterende €49.50 op mijn rekening gestort wordt, zo ja wanneer kan ik dit bedrag dan verwachten.

m.v.g.

Mickymouse
Hi,

Neem voor de zekerheid even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen namelijk voor je nakijken of de terugbetaling al is aangevraagd. Mocht dat nog niet het geval zijn dan kunnen ze dat handmatig voor je in orde maken zodat je het bedrag snel op je rekening kunt ontvangen! 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic