Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

status van je bestelling

ik heb mijn abonnement verlengd afgelopen vrijdag, maar elke keer als ik de status wil zien van mijn verlenging krijg ik deze foutmelding. ik heb hiervan al een melding gedaan bij een medewerker, maar ja zoals verwacht wordt er niks mee gedaan… en word er gezegd “probeer via een andere browser, maar dit werkt dus niet! wat moet ik doen?

IMG_7738.png

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hi @Damian1998 
Ik weet niet wat het probleem kan zijn, maar je weet dat afgelopen vrijdag de iPhone in de voorverkoop ging. Het kan zijn dat het daardoor zo druk is en mensen problemen hebben met de controle van hun verzending. Zodra er iemand van Vodafone online is dan zal deze je verder helpen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Hi @Damian1998, welkom terug op de Vodafone Community!

Super irritant dat je geen voortgang van je order ziet. Dat vraagt natuurlijk om een kritische blik. 

Ik ben er voor je ingedoken en ik zie waar het spaak loopt. Op dit moment staat er nog een bedrag open welke eerst voldaan dien te worden voordat de bestelling verwerkt wordt en doorloopt. Hier zie je hoe je het bedrag kunt voldoen

Bij vragen kun je altijd contact opnemen met de afdeling 'Status Order'.

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ik blijf het gek vinden dat elke medewerker iets anders zegt… de een zegt “ja dat komt omdat je de iphone 15 hebt gepre-orderd en u zegt nu “ja er staat nog een bedrag open” wat voor bedrag staat er nog open dan? jullie lopen wel een beetje langs elkaar heen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Beste @Damian1998 
Als eerst, ik ben niet werkzaam bij Vodafone en ik beweer niet dat het ligt aan de iPhone 15 pre-order. Ik zei: Ik weet niet wat het probleem kan zijn, maar je weet dat afgelopen vrijdag de iPhone in de voorverkoop ging. Het kan zijn dat het daardoor zo druk is en mensen problemen hebben met de controle van hun verzending. 

Dus bij deze, ik beweerde niet dat het aan de verkoop ligt van de iPhone 15! Nu Vincent in het systeem heeft gekeken, want hij is namelijk wel werkzaam bij Vodafone en kan in het systeem kijken, blijkt dat het om een openstaande bedrag gaat. Dat is dan uiteindelijk het antwoord op je vraag, er staat nog een bedrag open. 

Wij lopen in deze dan zeker niet langs elkaar heen! En voor de verduidelijking, dit is een klanten helpen klanten community, vandaar dat je ook door klanten kan worden geholpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic