Renger69

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms over bundel

Ik krijg de volgende sms: “Je hebt geen bericht van ons ontvangen toen je bundel voor 80% of 100% op was. Onze fout. Je databundel voor deze maand is op, dus vanaf nu maak je buitenbundelkosten. Heb je al buitenbundelkosten gemaakt voordat je deze sms ontving? No worries, deze vergoeden we op je eerstvolgende rekening. Let op: het kan zijn dat je tegoed in My Vodafone nog niet is bijgewerkt. Als je alsnog de 80% en 100% notificaties voor deze maand krijgt, kun je deze negeren. Sorry voor het ongemak. “

De app laat echter zien dat 1 van de twee accounts die we hebben (Red Pro Select) de individuele bundel op is. Het teambundel heeft nog steeds ruim voldoende (22 van de 24 GB). Volgens mij gaat hier iets mis. En het andere account heeft nog 4 van de 12 GB over.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je een privébericht gestuurd Renger69

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Renger69
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, volgens mij gaat er ook iets mis met het SMS vrouwtje :wink:
Als je dan een smsje moet sturen dan moet je dat wel goed doen natuurlijk. Maar er staat: Let op: het kan zijn dat je tegoed in My Vodafone nog niet is bijgewerkt.

Misschien is het toch zo anders dan je denkt op je My Vodafone dat ze dat er mee bedoelen. Hoe dan ook, ik zou me voor nu niet druk maken omdat ze alles netjes zullen vergoeden. Alleen de kosten die je nu hebt, die moet je zelf betalen. Eventueel zou je contact op kunnen nemen met Vodafone om te vragen wat nu je tegoed werkelijk is. Dan weet je het zeker!

Succes in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Renger69?
Renger69
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Renger69?

Nee, nog niet. Morgen maar even bellen. Het blijkt nu namelijk dat het hoofdaccount ineens geen GB meer heeft terwijl er nog voldoende GB in de gezamenlijke bundel zit. 21 van de 24 GB is nog beschikbaar. Hier gaat echt iets mis...
Renger69
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Renger69 wrote:

Steven wrote:
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Renger69?
Nee, nog niet. Morgen maar even bellen. Het blijkt nu namelijk dat het hoofdaccount ineens geen GB meer heeft terwijl er nog voldoende GB in de gezamenlijke bundel zit. 21 van de 24 GB is nog beschikbaar. Hier gaat echt iets mis...


Dus, 1 account heeft nog GBs in de eigen bundel en toegang tot de gezamenlijke bundel. Het andere account heeft de eigen bundel op en geen toegang tot de gezamenlijke bundel. En het account dat nog voldoende GB heeft krijgt een sms...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Er staat in de sms dat de informatie, die jij ziet, niet klopt. Dus wat je nu zegt dat je nog over hebt, klopt dan, volgens mij niet. Bellen met de klantenservice is wel het beste om te doen om te vragen hoeveel je nu daadwerkelijk hebt.

Van de app kan je nu niet op aan 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Daar gaat inderdaad iets mis. Als je wilt dat ik mee kijk met je, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen Renger69
Renger69
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Daar gaat inderdaad iets mis. Als je wilt dat ik mee kijk met je, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen Renger69

Ja graag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je een privébericht gestuurd Renger69
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, via privébericht bundel correct gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic