Sunnyxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

sms bericht over fatuur - nutteloos

De smsjes met de mededeling dat de nieuwe rekeking klaar staat is volstrekt nutteloos en moet worden kunnen uitgezet of afgeschaft. Het is heel irritant!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sunnyxx . Welkom hier. 

Kijk, dat is duidelijke taal ;-). Je hebt geen behoefte aan de SMSjes. Dat kan natuurlijk, maar om ze nou nutteloos te noemen.. Ik vind ze persoonlijk juist wel handig! 

We houden je natuurlijk graag op de hoogte van zaken zoals je factuur. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Dat zullen we ook blijven doen. Je kunt er wel voor kiezen om niet een SMS maar een e-mail te ontvangen voortaan. Heb je dat liever? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Sunnyxx 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of zoiets nutteloos is, dat is persoonlijk. Ik ben altijd wel blij om zo’n sms’je te ontvangen. Het is, naar mijn weten niet mogelijk om dit uit te zetten. Morgen is er weer iemand van Vodafone aanwezig die je daar meer over kan melden. 

Lekker genieten van het mooie weer vandaag ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sunnyxx . Welkom hier. 

Kijk, dat is duidelijke taal ;-). Je hebt geen behoefte aan de SMSjes. Dat kan natuurlijk, maar om ze nou nutteloos te noemen.. Ik vind ze persoonlijk juist wel handig! 

We houden je natuurlijk graag op de hoogte van zaken zoals je factuur. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Dat zullen we ook blijven doen. Je kunt er wel voor kiezen om niet een SMS maar een e-mail te ontvangen voortaan. Heb je dat liever? 

Sunnyxx
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Graag, maar liefst ontvang ik helemaal  niets?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic