priyanka.swain

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

problemen met facturen

Beste Vodafone NL,

Ik schrijf over de factuurverschillen op mijn afschriften van maart en april 2024. Mijn mobiele nummer is ***, en de relevante klantnummers zijn ***, met factuurnummers ***.

Ik was verrast toen ik voor deze maanden kosten van € 270,40 en € 224,44 aantrof, veel hoger dan mijn gebruikelijke maandabonnement van € 49. Na beoordeling ontdekte ik dat deze werden toegeschreven aan internationale roaming tijdens mijn verblijf in India. Ik heb echter een lokale simkaart en wifi gebruikt, geen diensten van Vodafone NL.

Als trouwe klant ben ik teleurgesteld door deze fout. Ik verzoek om terugbetaling van de onjuiste afschrijvingen op komende facturen. Als ik dit niet oplos, kan dit ertoe leiden dat ik mijn abonnement heroverweeg.

Mijn mobiele nummer is ***en de klantnummers zijn ***en ***.

Bedankt voor uw aandacht voor deze kwestie. Ik vertrouw op een snelle oplossing om onze positieve relatie in stand te houden.

Hoogachtend,
De heer PPS Swain

 

** Moderator: privégegevens verwijderd ** 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

@Cecilia  already messaged you in your other topic. There is no need to create a second topic! In addition, you have to be careful with your private information because this community is open to everyone. You don't want your data to just end up on the internet. Please follow your other topic!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

@Cecilia  already messaged you in your other topic. There is no need to create a second topic! In addition, you have to be careful with your private information because this community is open to everyone. You don't want your data to just end up on the internet. Please follow your other topic!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic