esmeep63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen van ben naar vodafone

goedenmorgen, ik heb nu tot en met mei een abbonnement bij Ben. Ik wil graag bij jullie een telefoon met abonn ement bestellen met nummerbehoud. kan ik dit nu al doen? en word mijn nummer dan omgezet op de datum dat mijn huidige abbonnement afloopt en begin ik dan pas met betalen? hoe zit dat allemaal precies?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @esmeep63 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je wil overstappen naar Vodafone, je bent van harte welkom 🙂
Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Je ontvangt je nieuwe simkaart of eSIM voucher met de post. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude sim. Zodra die niet meer werkt, plaats je de nieuwe simkaart in je toestel of installeer je de eSIM volgens het stappenplan.

Heb je nog meer vragen, of wil je het nog even rustig lezen, bekijk dan deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @esmeep63
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je naar ons wilt overstappen! We ontvangen je met open armen 🙂 

Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van de juiste informatie. Ik sluit mij hier volledig bij aan. Heel kort samengevat is het nu dus al mogelijk om een abonnement met toestel bij ons te bestellen met nummerbehoud. Door middel van nummerbehoud zeggen wij jouw abonnement bij BEN op per de einddatum van jouw contract en vanaf dat moment ga je natuurlijk pas voor Vodafone betalen. 

Ik heb je nog een link gestuurd per e-mail (voucher). Hierbij vind je een leuk overzicht van onze abonnementen en krijg je nog een klein beetje extra korting zelfs ook. Altijd leuk meegenomen! 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @esmeep63 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je wil overstappen naar Vodafone, je bent van harte welkom 🙂
Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Je ontvangt je nieuwe simkaart of eSIM voucher met de post. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude sim. Zodra die niet meer werkt, plaats je de nieuwe simkaart in je toestel of installeer je de eSIM volgens het stappenplan.

Heb je nog meer vragen, of wil je het nog even rustig lezen, bekijk dan deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @esmeep63
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je naar ons wilt overstappen! We ontvangen je met open armen 🙂 

Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van de juiste informatie. Ik sluit mij hier volledig bij aan. Heel kort samengevat is het nu dus al mogelijk om een abonnement met toestel bij ons te bestellen met nummerbehoud. Door middel van nummerbehoud zeggen wij jouw abonnement bij BEN op per de einddatum van jouw contract en vanaf dat moment ga je natuurlijk pas voor Vodafone betalen. 

Ik heb je nog een link gestuurd per e-mail (voucher). Hierbij vind je een leuk overzicht van onze abonnementen en krijg je nog een klein beetje extra korting zelfs ook. Altijd leuk meegenomen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic