roos1405

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ontkoppelen ziggo

hallo,

 

via deze weg wil ik vragen ziggo van mijn vodafone te ontkoppelen wegens een verhuizing. daarna wil ik hem zelf weer koppelen aan ons nieuwe ziggo abbonement.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @roos1405,

 

Ik heb de gegevens doorgekregen van mijn collega! Ik heb de accounts ontkoppeld, je kunt over 24 uur een nieuwe Mijn Ziggo aanmaken 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @roos1405 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Volgens mij hoef je hem dan niet eerst te ontkoppelen hoor, dat gaat achter de schermen allemaal automatisch. Maar goed, als het wel nodig is, dan weet @Cecilia dit het beste, die werkt hier bij VodafoneZiggo en dan ben ik ook op de hoogte 🙂

Hier mijn info, die ik normaal stuur naar iedereen die wil ontkoppelen, dan weet je alvast wat je kan doen:

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

roos1405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bedankt @Energieboy ,

zal cecilia een berichtje doen. het is namelijk zo dat het oude ziggo abonnement achterblijft op het oude adres.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @roos1405,
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Nog gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wat betreft het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone kijk ik graag met je mee. Uit je privéberichtje begrijp ik dat het ''oude abonnement'' op je oude adres achterblijft. Voor je nieuwe adres heb je dus een nieuw abonnement en nieuw klantnummer gekregen van Ziggo. Het oude Mijn Ziggo account kan ik voor je verwijderen, zodat je dan My Vodafone weer kunt uitbreiden met My Vodafone.

In het privéberichtje heb je helaas geen gegevens ter verificatie gegeven. Zou je mij alsnog het volgende willen toesturen?
Naam contractant:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 
Adresgegevens: 

Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik aan de slag kan gaan.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @roos1405,

 

Ik heb de gegevens doorgekregen van mijn collega! Ik heb de accounts ontkoppeld, je kunt over 24 uur een nieuwe Mijn Ziggo aanmaken 🙂 

roos1405
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hallo @Alex @Cecilia @Energieboy ,

 

ik zie dat het gelukt is, bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @roos1405

Ik zie dat het oude Mijn Ziggo account is losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens heb je al een nieuw account geregistreerd met een ander e-mailadres. Uit je bericht begrijp ik dat je deze graag wilt samenvoegen. Dat kan! Je kunt dit doen met behulp van deze stappen: 
 

Vanuit Mijn Ziggo:

Log in op Mijn Ziggo

Klik op Gegevens

Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet

Klik op 'Ga naar Mijn account'

Klik onder 'Wel al een My Vodafone account' op 'Accounts samenvoegen'.

Klik op 'Start samenvoegen' en log in met je My Vodafone Account of gebruik de QR scanner in de My Vodafone App

Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

 

Vanuit My Vodafone

Log in op My Vodafone

Ga naar 'Profiel'

Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'.

Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'.

Klik op 'Start samenvoegen' en log in met de gegevens van jouw Mijn Ziggo account.

Klik op 'Nu inloggen'en je account zijn daarna gekoppeld.

Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic