thommix

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onterechte afsluiting

Abonnement wordt door fout Vodafone met onmiddelijke ingang beëindigd. Fout wordt erkend, maar fout wordt niet hersteld.  Wat nu?

 

Toelichting

- mail ontvangen: uw abonnement loopt per vandaag af!! Jeffrey (??) gebeld. Antwoord: nee hoor, dat is niet zo, geen zorgen, alles is okay.
- 15 minuten later: telefoon werkt niet meer. 'dit nummer is buiten gebruik'. Jan Bos gebeld, verbindt me door met Nadine. Jan Bos zou me nog terugbellen om te horen of alles in orde is. Dat is nooit gebeurd. Nadine ziet een fout, maar kan het niet oplossen. Belt u maandag om 8 uur maar, dan kunnen we het misschien oplossen... Ik vraag naar iemand anders of naar Bianca: kan niet, dus is alles wat ik kan doen. Bianca zegt me later (zie verder) dat Nadine wel een bel-verzoek had kunnen doorgeven.
- Vreemd genoeg belt Bianca me vervolgens. Is alles goed gegaan? Niet dus. O, dan los ik het op, nummer moet binnen twee uur weer werken. Ruim drie uur later: nummer werkt nog steeds niet. Klacht ingediend: binnen 15 dagen antwoord... Wat nu?

 

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @thommix
Welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik baal ontzettend om te lezen dat je mobiele nummer onterecht is afgesloten. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit flink wat ongemak met zich meebrengt. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat dit nog niet is hersteld maar wel dat je gisteren een e-mail hebt ontvangen van één van mijn collega's die je hebt gesproken. Mijn advies zou zijn om het via die weg te laten lopen, zodat er niet diverse draadjes en handelingen lopen. Dat werkt elkaar vaak alleen maar tegen. Ik hoop dat dit spoedig voor je is opgelost en in ieder geval mijn excuses voor het ongemak wat je hier van ervaart 😞 

thommix
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Celia, de telefoon is nog steeds afgesloten, al bijna 48 uur! Ons bedrijf is onbereikbaar. We lopen hier aanzienlijke schade door op!!

En wat de mail betreft, daar kan ik niet op reageren, dus dat lijntje werkt niet.

Graag een onmiddelijk herstel!!

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Meer dan logisch dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost wilt hebben, omdat je zakelijk nu onbereikbaar bent. Helaas heb ik via de Community niet de mogelijkheid om handelingen te verrichten voor zakelijke klanten. 

Er staat wel een case open onder jouw gegevens voor de heraansluiting van je abonnement (case 11460812). Ik heb hierin een notitie achtergelaten dat je nog steeds (zakelijk) onbereikbaar bent en of zij zo snel mogelijk contact met je willen opnemen. Meer kan ik helaas niet doen 😞

thommix
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier kom ik niet verder..... , ik kom nergens verder!

Dus net gebeld, Quincey gesproken: escalatie die gisterenochtend is aangemaakt, 'is niet opgepakt helaas'. Duurt 24 uur voor het opgelost is..... Werkelijk ongelooflijk!!! Ook hier kom ik dus niet verder!

En wie garandeert me nu dat het morgen niet weer 'niet opgepakt is'?

thommix
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en natuurlijk krijg ik nu geen reactie meer. Maw zoek het maar uit, pas je maar aan aan onze systemen (oplossen van urgente onterechte afslutingen doen wij nu eenmaal niet meteen).  Vodafone is koning....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic