heb een mobieltje besteld deze zou worden bezorgd tussen 11.00 en 16.00 uur op 16 november 2019.
Er kwam niets toen gebeld naar de koeriersdienst , maar kreeg een dom muziekje en er werd niet opgenomen, toen gechat , kreeg GEEN antwoord,
Toen wederom naar klantenservice, maar die weten NIETS!
Toen werd er tot mijn stomme verbazing om 18.10 uur aan de deur gebeld en dit was de koerier met
het telefoontje ik zei dat hij wel er laat was en hem uiterlijk om 16.00 uur had verwacht.
Geen reactie of excuses, zijn auto stond vlak voor mijn deur, op de oprit en hij zei dat hij binnen wilde komen.Ik zei kom maar binnen dan handelen we het verder in garage af.
Dat wilde hij niet dus dan in de hal.
Ook dit wilde hij niet want meneer had een tafel nodig, het kon ook op de trap.
Toen zei ik kom maar boven in de hal staat een tafel.
Hij werd toen erg onbeschoft en zei ik ga weg en maak maar een nieuwe afspraak.
Ik ben niet verplicht om iemand in mijn huiskamer te ontvangen!!
En hiervan ben ik zeker niet gediend!!
Wat een onbeschoft gedrag.
Uw reactie zo spoedig mogelijk hierop,
met vriendelijke groet,