el

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet passende simkaart

Ik heb vanmiddag een s4 opgehasld in 1 van jullie winkels maar nou blijkt bij thuiskomst mijn simkaart van de kpn niet in dit toestel te passen en de simkasrt die ik van jullie heb gekregen gaat pas op 28/2 in. wat kan ik hier aan doen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Voor het resterende gedeelte van de maand Februari 2014, zul je bij de telefonische klantenservice van KPN een micro-sim-kaart moeten aanvragen. Jouw mobiele abonnement bij KPN Mobile duurt immers tot 28 Februari 2014.

Waarschijnlijk zal KPN jou kosten in rekening brengen van zo'n €15,00 - €20,00
Dit omdat jij je smartphone niet bij KPN Mobile hebt gekocht.

Aan jou de keuze of je voor de resterende 26 dagen van de maand Februari 2014 dit bedrag wilt betalen aan KPN Mobile, voor die micro-sim-kaart.

Vodafone kan niets voor jou doen. Zij hebben je immers de juiste micro-sim-kaart geleverd bij jouw smartphone.

Je kunt dit antwoord "als oplossing accepteren" door onderaan deze posting op de button te klikken.
Alvast bedankt voor het toekennen van jouw kudo's aan mij ;-))

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Voor het resterende gedeelte van de maand Februari 2014, zul je bij de telefonische klantenservice van KPN een micro-sim-kaart moeten aanvragen. Jouw mobiele abonnement bij KPN Mobile duurt immers tot 28 Februari 2014.

Waarschijnlijk zal KPN jou kosten in rekening brengen van zo'n €15,00 - €20,00
Dit omdat jij je smartphone niet bij KPN Mobile hebt gekocht.

Aan jou de keuze of je voor de resterende 26 dagen van de maand Februari 2014 dit bedrag wilt betalen aan KPN Mobile, voor die micro-sim-kaart.

Vodafone kan niets voor jou doen. Zij hebben je immers de juiste micro-sim-kaart geleverd bij jouw smartphone.

Je kunt dit antwoord "als oplossing accepteren" door onderaan deze posting op de button te klikken.
Alvast bedankt voor het toekennen van jouw kudo's aan mij ;-))

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic