marja1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

meer verbruik mb's na laatste update

ik heb na de laatste update ineens al mijn mb's verbruikt terwijl ik al ander half jaar hooguit 50 mb's verbruik per maand iemand een idee hoe dit mogelijk is?
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @marja1964
Ow dat gaat wel hard dan. Uit je bericht valt niet op te maken of de MB's verdwenen zijn tijdens het downloaden van de update of door het gebruik erná.

Indien het te maken heeft met de update, dan vermoed ik dat de update niet via het Wifi netwerk heeft plaats gevonden maar via het 3G netwerk. Afhankelijk van de omvang van de update kan het goed zijn dat je hierdoor door je MB voorraad heen bent.

Indien je denkt dat het verbruik na de update anders is dan ervóór, dan adviseer ik je om je toestel eens naar de fabrieksinstellingen te resetten (maak wel eerst even een update van je belangrijke gegevens). Op die manier haal je alles eraf en kun je terugzetten wat je nodig hebt.

In de meeste toestellen is tegenwoordig na te gaan welke app de MB's verbruikt. Dit geeft je natuurlijk een duidelijker beeld en zo kun je concreet actie ondernemen.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic