Arjuna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

m2m communicatie

Goede middag,

Wij hebben een systeem dat met op locatie geluids meet en deze data naar een website post. nou is vannacht op diverse plekken in nederland dit systeem ermee gestopt.

De server draait nog en wanneer ik dezelfde post via een browser doe is er niks aan de hand maar wanneer dit via de Vodafone connectie wordt gedaan krijg ik een 400 bad request.

Heeft u enig idee hoe dit kan komen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Arjuna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je daarvoor contact moet opnemen met het bedrijf. Je zegt dat het systeem er op diverse plekken in Nederland mee is gestopt dus dat zal dan ook het probleem zijn. Even navragen bij het bedrijf en die zullen je daarvoor meer uitleg moeten geven. 

Misschien is het tijdelijk of verhuizen ze van server? Denk dat Vodafone hier zelf niet zoveel aan kan doen. Zodra er een medewerker van Vodafone je bericht heeft gelezen dan zal die nog contact met je opnemen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Arjuna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je daarvoor contact moet opnemen met het bedrijf. Je zegt dat het systeem er op diverse plekken in Nederland mee is gestopt dus dat zal dan ook het probleem zijn. Even navragen bij het bedrijf en die zullen je daarvoor meer uitleg moeten geven. 

Misschien is het tijdelijk of verhuizen ze van server? Denk dat Vodafone hier zelf niet zoveel aan kan doen. Zodra er een medewerker van Vodafone je bericht heeft gelezen dan zal die nog contact met je opnemen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic