americano

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten multisim buitenland

Ik ga naar amerika nu wil ik een op reis bundel wereld gebruiken omdat ik maar 1 dag internet nodig heb. Kan ik dat ook gebruiken voor mijn multisim. Hoeveel mb kan ik gebruiken en wat zijn de kosten voor extra mb
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Americano, de multisim heeft technisch gezien een apart nummer en kan daardoor geen gebruik maken van de Internet op Reis Dagbundel Wereld. Wat ik in dit geval zou doen is denk ik je tablet tetheren aan je telefoon.
Bij de Dagbundel Wereld krijg je vijf MB voor tien euro en is bovendien het buiten-bundel tarief beduidend lager dan wanneer je de BloX niet aanzet. Als je maar een dag internet nodig hebt is dat de beste optie. De details over die BloX vind je hier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/internet-op-reis-dagbundel-wereld.s...
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
10 MB voor 5 euro hè, dus nog iets goedkoper 🙂

Buitenbundel mag nog best wat lager hoor, waarom niet €1 per MB? Eigenlijk is het nog net te duur buiten de EU en zou ik het hooguit voor de eerste dag gebruiken totdat ik een buitenlandse sim heb gekocht.

In sommige landen kunnen jullie dit best aanbieden qua inkoop, misschien kan er nog ooit een keer een onderscheid in Datavoordeellanden worden gemaakt buiten de EU, met een prijsniveau tussen buiten-EU en tussen normale voordeellanden in. Denk aan Egypte, India, Zuid-Afrika; alledrie Vodafone-landen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic