RudiL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

koppelen Ziggo en Vodafone lukt niet

Goedemiddag,

Ik heb een Ziggo account en kan daar inloggen.

Om deze met Vodafone (via de Ziggo pagina) samen te voegen moet ik de account uitbreiden. Daarvoor krijg ik een SMS op het Vodafonenummer, alleen doet de SMS op mijn toestel het niet.

Ik wil ook wel een myVodafone account aanmaken, maar daar zelfde probleem, op gegeven moment wordt er een SMS code verstuurd die ik niet ontvang.

Ik wil de koppeling via Ziggo geregeld hebben. Hoe kan ik dat regelen zonder SMS?

bvd , Rudi

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @RudiL, goedemorgen en welkom hier!

Ik kijk graag met je mee om dit mysterie op te lossen! Op jouw hotmail e-mailadres vind ik inderdaad een Mijn Ziggo account terug. Dat is dus allemaal in kannen en kruiken en hiermee kan je ook zonder problemen inloggen. 

Het registeren van een My Vodafone account of Mijn Ziggo uitbreiden met My Vodafone lukt echter niet. Als ik zoek op je mobiele nummer vind ik hier geen actief abonnement op terug. Kan het zijn dat je abonnement bij Vodafone nog moet ingaan? Of is er misschien een typfout gemaakt in het mobiele nummer wat is ingevuld in jouw Community profiel? 

RudiL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

Het mobiele nummer op het Community profiel was geen Vodafone nummer, dat heb ik nu toegevoegd. Gisteren gebeld met Vodafone omdat het nummer het niet doet. Hier ben ik helaas niet verder gekomen omdat mijn identificatie stuk liep. Dat zie ik even als een ander probleem dan het niet kunnen koppelen van Ziggo en Vodafone accounts.

(Het niet-Vodafone nummer dat er stond/staat is voor bereikbaarheid, maar liever contact via deze pagina.)

Kun je met dit nummer zien wat er mis gaat in het koppelen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@RudiL Ah, dat verklaart waarom ik niks kon vinden. Ik lees terug dat je problemen hebt met jouw simkaart. Als de simkaart niet werkt, dan kun je dus ook niet gebruik maken van je Vodafone abonnement. Registeren van My Vodafone of het uitbreiden van het account via Mijn Ziggo is dan niet mogelijk. Dit kan niet op een andere wijze. 

Het is dus belangrijk om de simkaart weer werkend te krijgen. Dat is waarschijnlijk nog belangrijker ook en als dat werkend is, dan kun je dus ook verder met het account voor My Vodafone. 

Ik zie dat je de simkaart al langere tijd in gebruikt hebt. Sinds wanneer ervaar je problemen? Op basis van wat ik zie is er wel een aanmelding op ons netwerk. Heb je voor de zekerheid de simkaart ook getest in een ander toestel? Of je toestel even helemaal uitgezet en opnieuw opgestart?

RudiL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia, die problemen zijn er al langer, sinds april al, maar bleven lang onopgemerkt.

Bedankt voor de suggesties, ik ga er mee aan de slag en meld hier tzt of het is gelukt met de SIMkaart en de account. Dit kan even duren voor ik het uitgezocht heb.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic