husky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht: niet nakomen afspraken en slechte onfatsoenlijke behandeling

Na 2 jaar zonder klachten gebruik gemaakt te hebben van een htc one m7 i.c.m. vodafone RED abbo kon ik verlengen. Dit heb ik gedaan naar een vodafone RED C abbo icm samsung galaxy s6 32gb zwart.
Deze zou de 10 leverbaar zijn aan de klanten.

Ruim van te voren besteld. Zag later pas dat mijn adres nog op het oude stond. Geprobeerd dit te wijzigen naar het goede adres via de site. Kreeg elke keer foutmelding. Dus telefonisch gebeld en gevraagd of het verandert kon worden. Ge3n probleem werd mij gezegd. Echter toen ik 4 dagen later ging controleren bleek dat het oude adres er nog steeds in stond. Dus weer gebeld en weer zou het juiste adres ingevoerd worden.

Tot de dag voordat het toestel geleverd zou kunnen worde ....
Werd gebeld door een mevrouw van vodafone dat alles gereed was voor levering en dat het alleen wachten was totdat de samsung verstuurd mocht worden. Toch nog maar het leveradres nagevraagd. Wat bleek, u raad het al, dit was weer niet geregeld. Dus ik mijn ongenoegen geuit. Mevrouw zou het, terwijl ik aan de telefoon zat, regelen met dynalogic (wist layer pas dat dynalogic alleen de nieuwe abbonnementen e.d. regelt. Postnl doet alleen toestellen etc. afleveren. Mevrouw zei dat het adres correct was aangepast.

Die avond een email gehad met ordernummer en track en trace nummer. Dit nummer werkte pas de vrijdag ochtene. Tot mijn verbazing zag ik dat, na al het gebel, dat het nog steeds NIET geregeld was. De gsm ging dus naar het verkeerde adres. Werd daar dus geweigerd en is retour gegaan naar vodafone.

Vandaag, maandag, pas kunnen bellen.

Telefoongesprek 1:
- telefoon was vermoedelijk terug binnen bij vodafone en zou waarschijnlijk nog diezelfde avond naar het goede adres gestuurd konden worden. Zou via back office geregeld worden. Moest later terug bellen om te checken...

Telefoongesprek 2:
- telefoon was niet zichtbaar en dus onbekend waar deze was. Verhaal uitgelegd. Zou een spoed order/herlevering zijn aangemaakt. Moest later terug bellen voor update...

Telefoongesprek 3 (25 min in de wacht gestaan)
- locatie van telefoon was nog steeds onbekend. Werd mij gemeld dat deze waarschijnlijk al aan iemand anders vergeven was en dat ik maar moest wachten op de volgende levering van de galaxy s6 die aanstaande vrijdag pas weer binnekomt. Zou dus volgende week ergens worden voordat ik er 1 kan ontvangen.
......

Ik probeer morgen ochtend nog 1 keer anders ga ik toch kijken hoe ik officieel een klacht in kan dienen en mijn geld terug eisen. Ben er klaar mee om van het kastje naar de muur gestuurd te worden waarbij ik telkens andere informatie te horen krijg. Tevens word ik als klant niet serieus genomen als je bestelling zomaar, door falen vqn vodafone, word vergeven aan iemand anders....
WAT een service.....

Ik ben zeer benieuwd wat ik morgen om 08.00 te horen krijg...

Wordt vervolgd.....
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@husky, welkom op het Vodafone Forum. Je bericht voldoet helaas niet aan de regels van dit board, ik sluit dit topic daarom. Neem voor vragen contact op met de klantenservice. Hopelijk heb je de telefoon snel in huis!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic