Sandor1

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

klacht indienen - telefoon oververhit

Hoi Vodafone,

Ik wil bij deze een officiele klacht indienen die ik doorgezet wil hebben!

Ik kreeg een nail van Vodafone met Dreamlab, ik heb het geïnstalleerd. Legde hem aan de lader en binnen 10 minuten door die kut app, kreeg ik een melding: Telefoon is oververhit. En dat kwam door die klote app. Ik ben naar de klantenservice gegaan, de live chat, maar wordt volledig genegeerd. Ik wil dat jullie er iets mee doen, nu!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Sandor1 . 
Je bent ontzettend kwaad, zo te lezen. Dat snap ik wel, want dit is natuurlijk niet het effect dat je wilt van de dreamlab-app. 

Heb je de app inmiddels verwijderd en is de oververhit melding nu weg? 

Ja, heb hem er gelijk afgehaald en daarna koelde m'n telefoon ook razendsnel af. Maar ik ben inderdaad enorm kwaad, ook omdat de livechat m'n klacht volledig genegeerd heeft. En ik wil een oplossing @Lycke Vodafone 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sandor1 
Uiteraard heel vervelend allemaal en niet goed wat je overkomt. Alleen om met zulke taal te gooien, lijkt me ook niet de bedoeling en je bereikt er niets mee. Een officiële klacht kan je indienen via de website van Vodafone en niet hier via de Community.

Ga voor een klacht naar deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Vul alles in en je klacht zal in behandeling worden genomen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sandor1 . 
Je bent ontzettend kwaad, zo te lezen. Dat snap ik wel, want dit is natuurlijk niet het effect dat je wilt van de dreamlab-app. 

Heb je de app inmiddels verwijderd en is de oververhit melding nu weg? 

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Sandor1 . 
Je bent ontzettend kwaad, zo te lezen. Dat snap ik wel, want dit is natuurlijk niet het effect dat je wilt van de dreamlab-app. 

Heb je de app inmiddels verwijderd en is de oververhit melding nu weg? 

Ja, heb hem er gelijk afgehaald en daarna koelde m'n telefoon ook razendsnel af. Maar ik ben inderdaad enorm kwaad, ook omdat de livechat m'n klacht volledig genegeerd heeft. En ik wil een oplossing @Lycke Vodafone 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

De livechat kan ik niet inzien helaas. Wel vreemd dat je hierin genegeerd wordt. Is er niet 1 reactie op gekomen? 

Wat betreft de oplossing; ik heb dit nog niet eerder gehoord. Zelf heb ik de app ook in gebruik en ik herken dit helemaal niet. Maar als het niet goed gaat op je telefoon raad ik je aan om de app “gewoon” niet te gebruiken. Is dat een oplossing? 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Ik denk ook dat de beste oplossing is, niet meer gebruiken.
Ook al wil je nog zo graag mee helpen maar als je er problemen mee hebt, gewoon niet meer installeren en gebruiken. Er zijn overigens ook programma’s voor op je computer om dit covid reken wonder aan te pakken. Wat de naam ervan is, geen idee, maar dan kan je ook helpen met het onderzoek. 

Voor nu zou ik zeggen, gewoon niet gebruiken en dan is het opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic