Apokhan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan met een van mijn sim kaarten andere simkaart niet bellen

hoi kan mijn nummer 0615xxxx15 niet bellen met mijn nr 061xxxxx550 andersom gaat bellen wel en andere nummers bellen met beide simkaarten gaat ook telkens als ik de 0615xxx115bel geeft de toestel netwerk bezet aan graag zsm een oplossing daar ik breikbaar moet zijn immers mijn echtgenote maakt gebruik van de sim met nr 061xxxx50

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Apokhan 
Heb je beide toestellen al eens uitgezet, simkaarten eruit en dan er weer in en weer aangezet? Of heb je de simkaarten omgewisseld met toestellen om te zien wat er is?

Anders zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen misschien de nummers een reset geven om te zien of het dan weer werkt. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Apokhan 
Heb je beide toestellen al eens uitgezet, simkaarten eruit en dan er weer in en weer aangezet? Of heb je de simkaarten omgewisseld met toestellen om te zien wat er is?

Anders zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen misschien de nummers een reset geven om te zien of het dan weer werkt. Succes!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Apokhan . Welkom hier. Goed dat je aan de bel trekt! Ik snap dat het niet zo moet zijn dat je echtgenote jou niet kan bereiken. 
@Energieboy heeft je een tip gegeven. Ik ben heel erg benieuwd of dit gewerkt heeft! Laat je het ons weten? 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Apokhan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic