Garosa1956

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internetbundel vergroten buitenland

Ik wil mijn internetbundel vergroten.

 

Hoe moet ik dat doen.

 

Graag direct contact

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Garosa1956 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zie dat je in het buitenland zit en dat je in het buitenland je internet wil verhogen? Van sommige dingen krijg je nooit genoeg. Data bijvoorbeeld. Want nu het warmer is en we weer naar buiten gaan, zijn je GB’s er snel doorheen. Daarom krijg je t/m september nóg meer data bij een Extra Databundel.

Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data.shtml

Op deze pagina kan je ook zien welke BloX Extra Data EU Vodafone allemaal heeft en kan je zelf kiezen met hoeveel GB je wil verhogen. Je kan je data zelf verhogen via een SMS maar je kan dit ook via je My Vodafone app. Dit lees je ook allemaal op die pagina en dat helpt je makkelijker om te kiezen!

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Garosa1956 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zie dat je in het buitenland zit en dat je in het buitenland je internet wil verhogen? Van sommige dingen krijg je nooit genoeg. Data bijvoorbeeld. Want nu het warmer is en we weer naar buiten gaan, zijn je GB’s er snel doorheen. Daarom krijg je t/m september nóg meer data bij een Extra Databundel.

Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/extra-europese-data.shtml

Op deze pagina kan je ook zien welke BloX Extra Data EU Vodafone allemaal heeft en kan je zelf kiezen met hoeveel GB je wil verhogen. Je kan je data zelf verhogen via een SMS maar je kan dit ook via je My Vodafone app. Dit lees je ook allemaal op die pagina en dat helpt je makkelijker om te kiezen!

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Garosa1956 . Welkom hier!

WIl je je data 1malig, via een Blox verhogen? Of wil je een ander abonnement met hierin een grotere databundel? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Garosa1956 . Welkom hier!

WIl je je data 1malig, via een Blox verhogen? Of wil je een ander abonnement met hierin een grotere databundel? 

Haha, dat kan ook nog.
Al hoewel ik denk dat TS in het buitenland zit en data nodig heeft 
Ben benieuwd wat TS hierop gaat zeggen…. LOL

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic