Jong-S002

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

incassodatum

Hallo,

 

ik wou graag me incassodatum wijzigen elke 23ste

ik hoor het graag als het aangepast kan worden.

 

met vriendelijke groet,

 

Ratish

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @Jong-S002 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Jong-S002 

Daar wil ik je graag bij helpen! Ik heb daarvoor onderstaande gegevens nodig, die mag je in een privébericht aan me sturen.  

- Naam contractant: 

- Mobiel nummer: 

- Geboortedatum:

- Laatste 4 cijfers IBAN:

Jong-S002
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

**Reactie verwijderd i.v.m. openbaar delen klantgegevens**

Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @Jong-S002 
@Rikst vraagt je om je gegevens privé te sturen! Dit is namelijk een open community en iedereen kan dit nu lezen, iedereen die op internet zit. Als je het zelf nog kan wijzigen, doe dat dan, verwijder je informatie aub!

Hoe stuur je Rikst een privé bericht? 
- Klik boven in beeld op het envelopje (zie foto 1)
- Klik dan op het rode vlakje met het potlood erin (zie foto 2)
- Je krijgt nu een pop-up en daarin vul je de naam van RIKST en je bericht (in jou geval, je privé gegevens)

Foto 1:

Scherm­afbeelding 2023-09-14 om 13.50.47.png


Foto 2:

Scherm­afbeelding 2023-09-14 om 13.51.16.png


Foto 3:

Scherm­afbeelding 2023-09-14 om 13.51.56.png



 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Onderstaande kan je ook nog doen, dan help je Rikst ook!

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Jong-S002 

Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd. Houd er rekening mee dat het tot 2 factuurperiodes kan duren voordat de wijziging zichtbaar is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic