peter de vrij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

incassodatum wijzigen

Goedemorgen

 

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 26e van de maand

**Persoonlijke informatie verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je openbaar zet**

 

in afwachting, vriendelijke groet

Peter de Vrij

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @peter de vrij, welkom hier!

Als eerste heb ik de persoonlijke informatie zoals je mobiele nummer en adresgegevens verwijderd. Je wilt natuurlijk niet dat deze op het world wide web zijn te vinden. De datum van afschrijving heb ik bij deze voor je gewijzigd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e van de maand plaatsvinden. De incasso is altijd rond een bepaalde datum i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @peter de vrij, welkom hier!

Als eerste heb ik de persoonlijke informatie zoals je mobiele nummer en adresgegevens verwijderd. Je wilt natuurlijk niet dat deze op het world wide web zijn te vinden. De datum van afschrijving heb ik bij deze voor je gewijzigd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e van de maand plaatsvinden. De incasso is altijd rond een bepaalde datum i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic