naike1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wordt dagelijks meerdere keren gebeld vanuit telefoon nummer 030-300 33 74.

ik wordt dagelijks meerdere keren gebeld vanuit telefoon nummer 030-300 33 74. Na controle blijkt dit een nummer van Vodafone te zijn waar veel klachten over komen. Er wordt om de paar dagen een sms gestuurd dat vodafone heeft geprobeerd om te bellen ivm contract en een mogelijkheid om een ander tijdstip in te stellen. Ik wil niet gebeld worden en kan dit nergens aangeven. 
Net al via de chatbot geprobeerd en daar loopt het ook dood met de melding er is geen medewerker beschikbaar.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @naike1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat Vodafone je zo vaak belt terwijl je dat zelf niet wil. Je kan het nummer natuurlijk in je telefoon blokkeren maar je kan ook via My Vodafone aangeven dat je geen berichten wenst te ontvangen van Vodafone. Ga naar My Vodafone en login, ga vervolgens in het menu naar SERVICE en scroll naar beneden. Onderaan zie je Gegevens en Privacy, daar kan je klikken op Privacy instellingen beheren. Op deze pagina kan je je privacy instellen zoals jij wil. 

Ik heb zelf alles op NEE gezet zodat Vodafone me nooit lastig valt en dat is erg fijn 😉😎

Bekijk in context

2 Reacties 2
Template

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Kan je dat nummer niet gewoon op de zwarte lijst zetten bij instellingen? Zodat ze je niet kunnen bellen&smsen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @naike1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat Vodafone je zo vaak belt terwijl je dat zelf niet wil. Je kan het nummer natuurlijk in je telefoon blokkeren maar je kan ook via My Vodafone aangeven dat je geen berichten wenst te ontvangen van Vodafone. Ga naar My Vodafone en login, ga vervolgens in het menu naar SERVICE en scroll naar beneden. Onderaan zie je Gegevens en Privacy, daar kan je klikken op Privacy instellingen beheren. Op deze pagina kan je je privacy instellen zoals jij wil. 

Ik heb zelf alles op NEE gezet zodat Vodafone me nooit lastig valt en dat is erg fijn 😉😎

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic