bob2705
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet inloggen op my vodafone (zakelijk) om een rekening te betalen

ik kan niet inloggen op my vodafone (zakelijk) om een rekening te betalen
12 mei 14:35
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes
Hoi bob2705
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen en om je rekening te betalen.
Is het inmiddels opgelost? Zo niet, dan even naar de website www.vodafone.nl en dan boven in beeld kiezen voor ZAKELIJK. Dan kan je je laten terug bellen, of een chat aangaan met een medewerker.

Ik denk dat het ook kan door een chat te starten, maar dan moet je wel even vragen naar de zakelijke afdeling.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2043Likes
Hoi bob2705
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen en om je rekening te betalen.
Is het inmiddels opgelost? Zo niet, dan even naar de website www.vodafone.nl en dan boven in beeld kiezen voor ZAKELIJK. Dan kan je je laten terug bellen, of een chat aangaan met een medewerker.

Ik denk dat het ook kan door een chat te starten, maar dan moet je wel even vragen naar de zakelijke afdeling.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11150Posts
  • 1683Oplossingen
  • 2080Likes
Is het inmiddels gelukt bob2705?

Uitgelicht topic