Yvette231

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

iPhone 14 plus

Beste dame/heer,

ik ben al 10-tallen jaren klant bij Vodafone (+Ziggo) al aantal jaren.

 

ik zie allemaal leuke acties voorbij komen, met nieuwe iPhone 14 modellen inclusief abonnement. 
super natuurlijk maar ik als vaste klant kan daar niet van profiteren zoals dat nu wordt aangeboden.

 

Ik zou graag ook van deze acties willen profiteren, zoals een nieuwe IPhone 14 Plus. En voor de scherpe prijs waar deze nu door Vodafone wordt aangeboden. Echter zonder abonnement, want die heb ik al! 
Wat kunt u mij aanbieden voor los toestel prijs IPhone 14 Plus? Ik betaal het toestel in 1x! 
ben al zolang klant en vraag ook eens een keertje wat er voor aanbieding ik eens mag profiteren 🙂

graag zie ik een reactie tegemoet

met vriendelijke groet

Yvette de Vlieg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Yvette231 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Los toestel aanbiedingen zal waarschijnlijk niet lukken bij Vodafone. Het is altijd vrij lastig om een alleen een toestel te verkopen, dat is bij elke provider zo en zeker met korting. Je zou dan eventueel je abonnement moeten laten verlengen en dan vragen om een korting, maar dan nog denk ik dat het erg tegen zal vallen. Vaker heb je meer kans op korting, of goedkoper via MediaMarkt of andere mobiel online bedrijven. Maar goed, losse toestellen zonder abonnement is vrij lastig.

Maar als je het toch wil proberen, bel dan met de klantenservice en vraag of je korting kan krijgen?! Abonnement verlengen met toestel kan je bellen naar 0800-0094 en voor andere bestellingen kan je bellen naar 0800-0560. Bekijk ook even deze pagina van de klantenservice, je kan eventueel ook chatten ipv bellen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Yvette231 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Los toestel aanbiedingen zal waarschijnlijk niet lukken bij Vodafone. Het is altijd vrij lastig om een alleen een toestel te verkopen, dat is bij elke provider zo en zeker met korting. Je zou dan eventueel je abonnement moeten laten verlengen en dan vragen om een korting, maar dan nog denk ik dat het erg tegen zal vallen. Vaker heb je meer kans op korting, of goedkoper via MediaMarkt of andere mobiel online bedrijven. Maar goed, losse toestellen zonder abonnement is vrij lastig.

Maar als je het toch wil proberen, bel dan met de klantenservice en vraag of je korting kan krijgen?! Abonnement verlengen met toestel kan je bellen naar 0800-0094 en voor andere bestellingen kan je bellen naar 0800-0560. Bekijk ook even deze pagina van de klantenservice, je kan eventueel ook chatten ipv bellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic