jolan

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

htc 610

kan iemand mij vertellen waarom n medewerker zegt dat de htc610 niet leverbaar is en op de site staat ie wel gewoon leverbaar?
en hoelang de levertijd dan word?ik vind dit erg vaag.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jolan ,

Je kunt het beste eens en Vodafone winkel bezoeken zij kunnen ook kijken of zij het toestel achterin hebben liggen.
Dan kun je ook kiezen of je het toestel in de winkel wilt afsluiten. Hopelijk is het z.s.m geregeld, misschien dat de telefoniste en foutje maakte hierin.
jolan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
voorgelegd aan de helpdesk.
naar de winkel kan,maaaar...dan moet ik eerst anuleren(deze htc)en dan 5! wekdagen wachten ,in die tijd ""denkt"" ze dat mijn bestelling er wel is..echt,ik heb nog nooit zo n b*ll verhaal gehoord,de linker hand weet niet wat de rechter doet.
ik w8 t wel weer n week af en zo niet gaan we maar weer n halve dag uittrekken om te bellen.:@
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @jolan,

Dat is uiteraard niet prettig! Wanneer je iets wil wijzigen moet je huidige bestelling inderdaad eerst worden geannuleerd. Onder een wijziging wordt ook het wijzigen van verkooppunt verstaan. Zodra de annulering is verwerkt kun je verlengen in een van onze winkels.

Omdat eerst moet worden uitgezocht of de telefoon daadwerkelijk nog niet is verzonden en de annulering handmatig moet worden verwerkt kan het helaas even duren. Ik begrijp dat het handig zou zijn als dit makkelijker kan, ik zal dit intern aangeven. Bedankt voor je feedback!

Ben je wel nog naar de Vodafone winkel geweest? Wellicht dat ze je telefoon daar wel op voorraad hebben. Je kunt dan vragen of ze de telefoon aan de kant willen leggen (in afwachting van de annulering van je bestelling). Ik kan niet beloven dat de winkel dit kan doen, maar vragen kan natuurlijk altijd!
jolan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hi marc,
dat had volgens de mevrouw van de orderstatus geen nut want tegen die tijd zou mijn toestel wel binnen zijn.
waar ik een beetje moe van wordt is dat iedereen die later besteld heeft(bv de nieuwe 1 phone)zelfs nachtkoeriers aan de deur krijgt en ze mij gewoon vergeten,hallo..ben al 4 jaar klant ofzo,ondertussen loopt de rekening wel door,n echt,die vergeten ze niet!
heb ik nou goed begrepen dat ze er maar een paar per week binnenkrijgen en dan maar hopen dat mijn ordernmr de eerste is??
Beetje vreemde gang van zakenVrouw Boos
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic