Lipes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gesprek accepteren maar krijg foutmelding

Ik krijg een vraag of ik een gesprek wil accepteren, maar krijg unavailable op mijn scherm.
Wat houdt dit in?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11983Posts
  • 3502Oplossingen
  • 3129Likes
Hoi Lipes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als iemand je belt en je vraagt of je het nummer wenst te accepteren dan zou ik dit niet aannemen. Zeker niet als je daar NIET op dit te wachten. Je weet in deze tijdens maar nooit wie er aan de andere kant van de lijn zit en met wat voor een nummer je dan doorverbonden wordt en/of wat voor kosten je krijgt.

Mijn advies is om vandaag even je online rekening te controleren via via My Vodafone en te zien of je nu geen kosten hebt gemaakt. Accepteer alleen gesprekken als je zelf weer dat je er op zit te wachten en anders echt niet doen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11983Posts
  • 3502Oplossingen
  • 3129Likes
Hoi Lipes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als iemand je belt en je vraagt of je het nummer wenst te accepteren dan zou ik dit niet aannemen. Zeker niet als je daar NIET op dit te wachten. Je weet in deze tijdens maar nooit wie er aan de andere kant van de lijn zit en met wat voor een nummer je dan doorverbonden wordt en/of wat voor kosten je krijgt.

Mijn advies is om vandaag even je online rekening te controleren via via My Vodafone en te zien of je nu geen kosten hebt gemaakt. Accepteer alleen gesprekken als je zelf weer dat je er op zit te wachten en anders echt niet doen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic