krijg dekots

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen gehoor van vodafoon

 

Beste,

 

Volgens mij zijn jullie vergeten dat ik dit tijdig heb afgezegd. Kijk in onderstaande mail waarin mijn anulering staat en die door jullie ook geaccepteerd is.

 

   

 

 
 

Beste meneer Borjans,

Heel erg bedankt voor je verlenging! Hieronder vind je een overzicht, check deze nog even voor de zekerheid.

Je bestelling
Ordernummer: **
Besteldatum:**

Factuuradres: **

Alle bedragen in het overzicht zijn inclusief btw. Je ontvangt per e-mail de rekening. Hierin staan ook de btw-specificaties.

 

Pakket

Je bestelling voor
mobiel nummer: **

 

 

Maandelijks

Eenmalig

 

Start M 1 jaar

€ 16,00

 

Nu de gehele contractduur van € 18,50 voor € 16,00 incl. BTW

   

Dubbele data (omdat je ook Ziggo klant bent)

€ 0,00

 

Extra € 2,50 incl. BTW korting (omdat je ook Ziggo klant bent)

- € 2,50

 

 

Geen Aansluitkosten

 

€ 0,00

Nieuwe contract einddatum:

15-11-2024

 

 

 

Totaal

Aansluitkosten

Maandelijks

Eenmalig

Totaal incl. btw

€ 0,00

€ 13,50

€ 0,00

 

     

Betaalwijze:

Eenmalige kosten:

Niet van toepassing

Eenmalige aansluitkosten:

Niet van toepassing

Maandelijkse kosten:

Automatische incasso

Heb je nog vragen?
We staan je altijd graag te woord via de chat.

Veel plezier met je bestelling!

Vodafone

 

Let op: dit is een automatisch gegenereerde mail. Je kunt deze mail niet beantwoorden. Vragen kun je stellen via het contactformulier op de website. We hopen uiteraard dat je tevreden bent, en geven je de mogelijkheid je bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Alle informatie over de kosten, de voorwaarden en hoe je een bestelling kunt annuleren vind je hier.

Je kunt je bestelling herroepen met het retourformulier dat bij de levering zit. Je kunt ook gebruik maken van het Europees Modelformulier; deze ontvang je van ons samen met het contract zodra we je bestelling afgerond hebben. Indien je product niet goed functioneert, moet je dit ook binnen 14 dagen retourneren.

Op deze bestelling en de na aanvaarding daarvan door Vodafone tot stand gekomen overeenkomst zijn de Algemene Voorwaarden van Vodafone Libertel B.V. (en eventuele aanvullende voorwaarden) en de Voorwaarden Gratis Extra’s van Vodafone en Ziggo van toepassing. Voor Vodafone Garant producten gelden tevens de Vodafone Garant Verzekeringsvoorwaarden. Je hebt bij het plaatsen van de bestelling verklaard van de van toepassing zijnde voorwaarden kennis te hebben genomen en deze te hebben aanvaard. Zie voor al deze voorwaarden www.vodafone.nl. Informatie over de kosten, de voorwaarden en hoe je je contract kunt opzeggen vind je hier.

Vodafone is een handelsnaam van Vodafone Libertel B.V. gevestigd te Maastricht aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, KvK 14052.264 De door u geregistreerde gegevens worden gebruikt voor het verwerken van orders van de Vodafone Online winkel. Ze kunnen ook gebruikt worden voor kwaliteits- en marktonderzoeken. Op je (persoons) gegevens is het 'Privacy statement' van Vodafone van toepassing. Je kunt dit bekijken via de link 'Privacy' onder in het scherm van de Online winkel.

 

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

   

 

 

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht
Btw-nummer: 8007.55.133B01

 

 

Telefoon: 0800‑0094
Buitenland: +31 6 54 50 01 00
IBAN: NL93 INGB 0007 9398 33
KvK-nummer: 140 522 64

 

 

Dit is een automatisch verzonden bericht, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar je privégegevens. Vodafone vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail.
Check hoe je phishing herkent en voorkomt.

 

Hier in deze mail staat het omschreven alsof jullie mij niet als klant willen. Ik weet wel beter. Er was sowieso een bedenktijd voor mij  van 14 dagen en dat heeft uw medewereker ook laten weten met ook het antwoord dat ze mijn verlenging ongedaan zou maken.

 

   

 

 

Beste Dhr. Borjans,

Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren. Als je al hebt betaald, zorgen we ervoor dat je binnen 5 werkdagen je geld terugkrijgt.

Heb je nog vragen?
We staan je altijd graag te woord via de chat.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

 

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

   

 

 

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht
Btw-nummer: 8007.55.133B01

 

 

Telefoon: 0800‑0094
Buitenland: +31 6 54 50 01 00
IBAN: NL93 INGB 0007 9398 33
KvK-nummer: 140 522 64

 

 

Dit is een automatisch verzonden bericht, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar je privégegevens. Vodafone vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check hoe je phishing herkent en voorkomt.

 

 

Van andere krijg ik bericht en vodafoon ontkent terwijl het hier zwart op wit staat. Waar zijn we mee bezig???

 

 

 

 

Verzonden vanuit Mail voor Windows

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @krijg dekots, goedemorgen.

Allereerst heb ik de persoonlijke details uit je bericht verwijderd. Je wilt natuurlijk niet dat zowel je adres als mobiele gegevens op het internet staan. Houd in de toekomst rekening met de informatie die je op een publiek forum deelt. 

De bestelling van 15 november is inderdaad geannuleerd. De verlenging van je abonnement wordt hierdoor ongedaan gemaakt en je gaat dan dus terug naar de oude situatie. Voor verdere vragen hierover kun je het beste even contact opnemen met de afdeling Status Order op 0800-0560. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic