rob21769

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen batterij

Op dinsdag 30 juli bezocht ik de Vodafone winkel in Alphen aan den Rijn voor het verlengen van mijn abonnement. Gekozen voor bel/sms/web 100 incl. Nokia Lumia 820. De telefoon was niet op voorraad in de winkel en moest uit Hoofddorp komen, zou een week duren en ik zou gebeld worden. Op vrijdag 9 augustus, anderhalve week later, ben ik zelf naar de winkel gegaan. De telefoon lag al klaar. Tot mijn verbazing echter zonder batterij. De medewerker zou de batterij via het hoofdkantoor bestellen en dat zou weer een week duren.
Totaal dus twee en een halve week wachten op een werkende telefoon, heel erg slordig. Enige vorm van tegemoedkoming zou naar mijn idee op zijn plaats zijn.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Rob21769,

Dat klinkt als een vervelend verhaal. Wat heeft de winkel precies aangegeven? Ik vind het vreemd dat er geen batterij bij het toestel zat. Heb je in de winkel gevraagd waarom dit zo was en of er eventueel iets voor je gedaan kon worden mbt een tegemoetkoming?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic