Pvl32

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

foutcode 1 bij inloggen mijn ziggo

 

Inloggen Mijn Ziggo geeft foutcode -1

Inloggen op ziggo lukt niet. Ik krijg foutcode :-1 We kunnen je gegevens op dit moment niet ophalen. Probeer het later opnieuw. Deze melding krijg ik al weken als ik het probeer. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik vervolgens een mail van Vodafonein plaats van ziggo om mijn wachtwoord te wijzigen. Als ik dit doe kan ik vervolgens nog steeds niet inloggen op ziggo. Als ik inlog op mijn Vodafone account staat er dat mijn ziggo account niet gekoppeld is aan Vodafone. Ik kan de optie koppelen doen maar ook dit lukt niet I.v.m. Foutmeldingen. Vervelend want kan nu geen tv in demand kijken of facturen inzien. Kan iemand helpen?

2 Reacties 2
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Pvl32 

Dat schiet niet op allemaal 😞 Je moet natuurlijk gewoon toegang hebben tot Mijn Ziggo!

Je geeft aan dat het koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo niet lukt i.v.m. foutmeldingen. Kun je aangeven welke foutmeldingen je krijgt? Je mag daar ook gerust screenshots van sturen. Zorg dan wel dat je gegevens niet zichtbaar zijn. 

Pvl32
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, Op een andere laptop kon ik nog inloggen met mijn oude gebruikersnaam, dus voor nu opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic