anno006

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

facturering voor vodafone

Ik probeer facturering voor vodafone aan te krijgen maar krijg steeds een foutmelding:

 

OR-RCP-01 b5xxxx

Wat gaat hier fout? en welke oplossing is hiervoor?

22 Reacties 22
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@anno006 voordat ik het door kan zetten, heb ik extra informatie aan je gevraagd. Deze informatie heb ik nodig voor het onderzoek. Ook heb ik je gevraagd om bepaalde stappen te doorlopen en wat daar de uitkomst van is. Ik hoor graag wat daar uitkomt. Je deelt een link waarin staat om je Google account te controleren aan te passen en eventueel het verwijderen en opnieuw te koppelen. Wat is hier uitgekomen?

anno006
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb je je gevraagde informatie gegeven via een prive bericht. De link gaat om de laatste post onderaan, iemand meld hetzelfde probleem. Verder en dit weet jij ook, raak ik alles kwijt als ik mijn account verwijder, en daarbij weten we allemaal dat dit het probleem niet oplost. Wat ik niet begrijp is dat je dit niet doorzet. Je hebt alle informatie die ik ook heb. Dat jij niet doorzet ligt bij en aan jou. Je moet dit niet naar mij schuiven.

 

Aangezien je niet goed kan lezen doe ik het voor je:

Tekst uit je berichten met mijn opmerkingen tussen haakjes erachter: 

Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik graag ook bij  welke andere apps/ websites je deze foutmelding krijgt. (N.V.T.)
Of de melding alleen naar boven komt via de wifi of ook via het netwerk (2G/4G). (Dit antwoord heb je al meedere malen. heb ik al vaak genoemd en daarbij is logisch, en je geeft hieraan dat je zelf totaal niet begrijp waar het hier over gaat. Deze functie kan alleen aangezet worden via mobiel internet, dus wifi is n.v.t. de foutcode komt constant!)
Om welk toestel het gaat, IMEI nummer en welke software er op het toestel draait. (n.v.t.)

Ook hoor ik graag wat het onkoppelen en het opnieuw koppelen van het account geholpen heeft. (n.v.t.)

 

Nu kun je zo makkelijk doorzetten. Doe je dit niet stuur dan maar een mail naar de klachtenafdeling, maak ik er dan direct een klacht van tegen je, omdat je dan dus echt niet wil helpen, niet klantgericht bent en bovenal niet luisterd en ingaat op wat de klant aan problemen heeft!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik wil je zeker helpen maar omdat je op al mijn vragen NVT reageert, wordt het voor mij ook lastig om te achterhalen waar het aan ligt. Ook ik wil dit graag opgelost zien. Helder dat dit alleen via het netwerk speelt en dat de eerste stappen zoals cashe legen niks geholpen heeft. En dat de Code ook constant terug blijft komen.

Mocht je willen dat ik het aankaart, graag aangeven wat er gebeurd zodra het account ontkoppelt wordt en daarna opnieuw gekoppeld. Blijft de foutmelding?  Bij het verwijderen van je Google account raak je niet alles kwijt. Je Google account is voor de synchronisatie van je mail, agenda, evt foto's in de cloud en je contacten. Indien je synchronisatie al aan hebt staan, zul je daarna alles weer inzien. 

Ook hoor ik graag om welk toestel het gaat, welke software en het iMEI nummer via een privebericht. Zonder de juiste informatie en bepaalde stappen door te lopen, wordt het onderzoek geweigerd en wordt er terug verwezen naar oa het opnieuw koppelen van je account en de betaalmethode. Ik hoop dat je dit ook begrijpt. Deze informatie is dan ook zeker van belang. Dit wil ik juist voor zijn. Ik hoor graag de gevraagde informatie zodat ik dit kan doorzetten voor je. 

Kun je voor mij het toestel eens herstarten en opnieuw proberen om de betaalwijze te koppelen? Ik heb je nummer voor de zekerheid van het netwerk afgehaald en er opnieuw opgezet zodat er een nieuwe aanmelding komt op het netwerk en de simkaart weet waar je allemaal gebruik van mag maken (zoals het betalen via onze factuur). Werkt het nu wel? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic