mdeleeuw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eind datum abonnement

Goedemorgen,

Ik heb eind mei bij GSM easy mijn vodafone abonnement proberen te verlengen met een 2 jarig contract en een nieuw toestel.
Helaas waren mijn legitimatie gegevens niet juist en heeft de koerier toestel weer meegenomen. Wel heeft vodafone mijn contract verlengt tot september 2017 en kan ik geen nieuw toestel bestellen, omdat dit eerst teruggezet moet worden naar september 2015. Duur 8 tot 10 weken ?????????????

Het is nu nog steeds niet opgelost.
Ik ben er wel een beetje klaar mee, en als dit niet snel geregeld gaat worden, ga ik mijn contract opzeggen.
Ben altijd erg tevreden geweest maar dit is een schande, waar blijft jullie service, denk eens mee met de klanten en zet niet je hakken in het zand, omdat je een aanbieding bij een andere aanbieder pakt.

Hoop dat dit snel geregeld wordt.

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mdeleeuw

De annulering dient bekend te worden gemaakt door gsm easy naar ons toe. Daarna moet het bij Vodafone verwerkt worden. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice om de status op te vragen hietvan. Vanuit hier kan ik daar niks in betekenen omdat ik vanuit hiet niet in de systemen van Vodafone kan.
Dit heeft overigens niks ermee te maken of jij bij een andere website/verkoopadres een telefoon neemt. Echter raad ik je bij de volgende levering wel om de juiste gegevens bij de hand te hebben.
Ik zelf heb namelijk een telefoon via belsimpel maar wel vodafone als provider.
Ik hoop voor je dat het snel verwerkt is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Via het Forum kan dit inderdaad niet worden opgelost, zoals Steven- al heeft aangegeven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic