Hoi @xJBx
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een leuke vraag, nooit over nagedacht. Ik denk aan het volgende: Maar als je dan niet je toestel wil opsturen dan moet je je eSIM deactiveren, of wel verwijderen van je toestel en dan kan je hem wel opsturen. Heb je je eSIM verwijderd op je toestel? Dan kun je via de My Vodafone app de eSIM opnieuw installeren als die weer terug is.
Gebruik je een eSIM en krijg je een vervangend toestel? Via My Vodafone kun je de QR-code van je bestaande eSIM profiel ophalen en de eSIM overzetten met behulp van de toegevoegde instructies. Via de My Vodafone app gaat het overzetten nóg makkelijker. Ze begeleiden je er stap voor stap doorheen.
Heb je voor een lange tijd een ander toestel waar alleen een SIMkaart in past, dan kan je het beste langs een Vodafone winkel gaan en daar een nieuwe SIMkaart aanvragen (even vertellen waarom het is en dan helpen ze je graag). Of neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Meer info over SIMkaart en eSIM, lees hier.
Misschien dat @Cecilia nog andere dingen weet, dan lees ik het ook graag. Heb eigenlijk nooit stil gestaan bij deze vraag. Wat ik wel weet is dat ik mijn toestel, als ik hem zou moeten opsturen omdat die defect is, helemaal leeg zou halen. Je weet anders nooit wat men er mee doet.