Anetta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

eSIM ondersteuning voor Apple Watch

Ik zie dat het al vaak en al heel lang gevraagd wordt: graag eSim ondersteuning voor de Apple Watch.?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anetta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je frustraties hebt over de werkwijze van Vodafone. Maar gewoon een datum geven doen ze momenteel niet omdat het nog niet duidelijk is wanneer Vodafone komt met ondersteuning van zulke horloges (zowel Apple als Android). Dat het komt, dat is wel waarschijnlijk, maar we moeten gewoon nog even geduld hebben.

Het openen van een nieuwe topic is op dit moment niet echt nodig, wil je meer informatie, op de hoogte blijven, of even lekker je frustratie kwijt, doe dat dan op deze topic. Daar zijn al zoveel mensen die een bericht hebben geplaatst en dit is dan ook de topic die Vodafone elke keer bijwerkt als er iets meer over geschreven kan worden. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anetta 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je frustraties hebt over de werkwijze van Vodafone. Maar gewoon een datum geven doen ze momenteel niet omdat het nog niet duidelijk is wanneer Vodafone komt met ondersteuning van zulke horloges (zowel Apple als Android). Dat het komt, dat is wel waarschijnlijk, maar we moeten gewoon nog even geduld hebben.

Het openen van een nieuwe topic is op dit moment niet echt nodig, wil je meer informatie, op de hoogte blijven, of even lekker je frustratie kwijt, doe dat dan op deze topic. Daar zijn al zoveel mensen die een bericht hebben geplaatst en dit is dan ook de topic die Vodafone elke keer bijwerkt als er iets meer over geschreven kan worden. 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Ondanks dat dit wederom is gemarkeerd als oplossing door Engieboy is dit onderwerp nog steeds niet opgelost. Jammer dat deze vragen niet open blijven staan als onopgelost.  Blijkbaar is iemand zijn profielstatus belangrijker dan de overige klanten met hetzelfde probleem. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Zoeduk 
Als eerst wil ik je zeggen dat mijn profielstatus helemaal niet belangrijk is en niets te maken heeft met het aangeven dat deze topic is opgelost. In overleg met Vodafone hebben we besloten om alle vragen over de Apple Watch door te sturen naar, het al bestaande topic, en deze topic te markeren als opgelost. Vodafone kan beter straks op 1 plek een melding maken dan op 100 verschillende topics, die ze dan allemaal moeten aflopen. Daarnaast is het voor de topic starter ook handiger om de opgegeven topic te lezen, dan is die ook gelijk op de hoogte van alle vragen die daarin zijn gesteld. 

Het heeft dus niets met mijn profielstatus te maken, wat je zelf ook wel weet, en als je ook SuperExpert wil worden dan kan je natuurlijk altijd een PM sturen naar @Cecilia. Mocht je over mijn werkzaamheden een klacht hebben dan kan je deze ook via een PM aan Cecilia toezenden. 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

in overleg met Vodafone? Welke van de vragers heeft hier baat bij dan behalve Vodafone? Mijn punt is dat dit topic als opgelost staat door Vodafone en dat het daadwerkelijk niet het geval is. De vraag blijft gaat Vodafone dit doen en er komt geen antwoord. Vodafone blijft vaag met wellicht misschien eventueel. Dat is geen acceptabel antwoord en dus niet opgelost. Jij springt er vaak als eerste bovenop en dan wordt de vraag meteen als opgelost gemarkeerd. Als gevolg worden nieuwe topics geopend. Als je echt wil dat het zich houdt tot een topic laat het dan open/onopgelost en laat mensen daar hun ongenoegen/vragen kwijt. Maar met deze aanpak blijven klanten nieuwe topics over hetzelfde onderwerp openen want ze willen gehoord worden. Het lijkt nu meer of Vodafone dit topic en deze klanten negeert. De klant is geen koning, de klant is vervelend.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Zoeduk 

Vooropgesteld. Het vraagstuk zelf is zeker niet opgelost. Het antwoord van @Energieboy is in dit geval echter wel ''de oplossing''. We hebben een centraal topic omtrent de eSIM ondersteuning voor Apple Watch. Zodra er meer bekend is, dan zullen we daar updates delen. Het is wenselijk om dit op 1 plek te doen.  Helaas is er op dit moment nog geen andere update, maar op de achtergrond blijven we wel continu updates uitvragen. Ik zit zelf namelijk ook met smart te wachten op deze feature. 

In ieder geval. Om die reden is het wenselijk dat het antwoord met daarin de doorverwijzing naar het centrale topic omtrent dit onderwerp zichtbaar is voor andere gebruikers met dezelfde vraag en niet verdwaald tussen allerlei reacties op het topic. De ''oplossing'' heeft in dit geval dus als doel om de overzichtelijkheid op de Community te waarborgen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic