A.F

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestellings-annulering

Ik heb gisteravond een Vodafone-abonnement afgesloten samen met een nieuwe telefoon. Ik heb betaald, maar 5 minuten later kreeg ik een e-mail dat de bestelling was geannuleerd. Ik begreep niet waarom. Help alsjeblieft.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @A.F
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Oh logisch dat je schrikt als je na betaling een e-mail krijgt dat de bestelling toch is geannuleerd. Doordat je geen gegevens hebt ingevuld kan ik niet voor je kijken wat hier de achterliggende reden van is. Mocht er bijvoorbeeld sprake zijn van een toestellening (naast de betaling) dan kan het zijn dat er aanvullende informatie nodig is voor de kredietcheck. De kortste klap is om even te bellen met mijn collega's van de afdeling status order: 0800 - 0560. Zij kunnen de bestelling dan alsnog voor je aanpassen en in orde maken. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @A.F
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Oh logisch dat je schrikt als je na betaling een e-mail krijgt dat de bestelling toch is geannuleerd. Doordat je geen gegevens hebt ingevuld kan ik niet voor je kijken wat hier de achterliggende reden van is. Mocht er bijvoorbeeld sprake zijn van een toestellening (naast de betaling) dan kan het zijn dat er aanvullende informatie nodig is voor de kredietcheck. De kortste klap is om even te bellen met mijn collega's van de afdeling status order: 0800 - 0560. Zij kunnen de bestelling dan alsnog voor je aanpassen en in orde maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic