johnvangulik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik

Ben nu al anderhalf jaar bezig met VS over het bereik en ben nog steeds niet geholpen zouden mij een jaar geleden al gebeld hebben maar tot op heden nog niemand gebeld heb zelf al zeer veel keer gebeld maar zonder succes er belde mij +- 3 maanden geleden iemand op van VF om te vragen of mijn klacht nog steeds van kracht is ik zeg ja en hij zegt IK dan zet ik U weer in het systeem en word U zo snel mogelijk gebeld nu nog steeds niets gehoord heb 3 abbonabonnementen bij VF ter waarde van 170 Europa en dan word je zelfs nog niet fatsoenlijk behandeld zit er hard over te denken om een overstap te maken.
2 Reacties 2
Arjan1978

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook jij wordt genegeerd hier. Zet je klacht anders hier neer https://www.facebook.com/#!/pages/Vodafone-klachtenbox/229356097188848 dan kunnen we er collectief wat aan gaan doen!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @johnvangulik ,

Ik snap de situatie, en begrijp de klacht over de service. Ik kan u alleen niet verder helpen als klant. Zou u misschien aan kunnen geven wat uw klacht is over uw bereik?

Dit is een forum, waar klanten andere klanten helpen. U heeft u topic in het netwerkVRAGEN subcatogorie gestopt. Alleen de vraag u in hele verhaal kan ik niet vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic