Incasso niet gelukt Alleen-lezen Opgelost
Goedemorgen, De incasso van september is niet gelukt. Hoe kan ik de factuur alsnog betalen of moet ik wachten op een bericht van Vodafone. Groet Don
Welkom op de Vodafone Community
Goedemorgen, De incasso van september is niet gelukt. Hoe kan ik de factuur alsnog betalen of moet ik wachten op een bericht van Vodafone. Groet Don
Beste meneer/mevrouw, Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen naar de 26e van de maand. Met vriendelijke groet,Inge van Dijke
Hello I want to cancel my subscription online but can't find a way. Would you please point me in the right direction ? Thank you
In de Fair Use Policy staat: De Vodafone Prepaid Unlimited bundels bieden een onbeperkte databundel in Nederland voor een periode van 1 dag, 3 of 7 dagen. In EU zone 1 kun je 2 GB per dag van je bunde...
Echt een schande hoe je wordt geholpen..het verhaal kastje naar de muur worden gestuurd. We hebben te horen gekregen dat het Ziggo abbonement vanwege omstandigheden wordt beëindigd maar via de mail kr...
Ik kan de dekkingskaart niet gebruiken in Chrome of FF. Waarom niet?
Hoi, Ik heb op de dag zelf (22e) de iPhone ge pre-ordered. Vervolgens kreeg ik een SMS met: 'Uiterlijk 27 september ontvang je een sms met informatie.'De hele dag netjes gewacht maar niks ontvangen......
Ik heb 3 weken geleden een iPhone 12 voor mijn zoons verjaardag gekocht. In de tussentijd is dit toestel zeer negatief in het nieuws geweest door het te hoge stralingsgevaar. Nu wil mijn zoon het toes...
Ik heb zojuist mijn bestelling voor de iPhone 15 geannuleerd. Door uitblijven van goede informatie over de bestelling. Status ontkend, smsjes wat vervelend we kunnen niet leveren. Site die niet werkt ...
k wil mijn oude ziggo account ontkoppelen om mijn huidige toe te voegen. Kunnen jullie hierbij helpen?
Dag, Ik zou graag de incassodatum van mij willen wijzigen van de 4de van de maand naar de 28e van elke maand daarvoor.Kunt u dat voor ons regelen? Bij voorbaat dank.Pim Hinfelaar
Gisteren (27/9) heb ik telefonisch ( rond 14:30 ) 3 tal nieuwe mobiele telefoons besteld met verlengingen van mijn 3 abonnementen . Hiervan heb ik geen besteloverzicht ontvangen noch bericht waarin ik...
Goedemorgen, Aangezien ik geen duidelijkheid krijg van de klantenservice medewerkers zelf vraag ik het hier maar. Ik heb dus vorig jaar een sim only abonnement genomen voor 1 jaar lang, deze mag ik nu...
10-09-2023 een nieuw Red Togheter abonnement afgesloten voor mijn zoon.Man en andere zoon zitten al in de groep samen met mij. 11-09-2023 de simkaart ontvangen, maar tot op heden niet werkend helaas.B...
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb onlangs de Iphone 15 (128gb zwart) besteld icm een abonnement (overstap). Nu kreeg ik afgelopen weekend een sms voor het inplannen van een bez...
25e een bestelling gedaan van een iphone 15 pro max. echter tot vandaag nog steeds geen mail gehad of bericht van jullie over mijn bestelling. Als ik klik op de link in de mail om de bestelling te pla...
Gisteren heb ik telefonisch een nieuwe mobiele telefoon besteld + vervroegde verlenging van mijn abonnement aangevraagd. Hiervan heb ik via e-mail een besteloverzicht ontvangen, maar daarna werd het s...
Ik heb mijn red together extra abonnement verleend met een Samsung s23 telefoon. Ik heb deze via de chat besteld en specifiek gevraagd als ik dan ook gebruik kon maken van de Samsung promotie die geld...
Ik probeer al sinds juli hulp te krijgen en heb tot op heden geen enkele vorm van service mogen ervaren. Is er iemand in de organisatie die contact zou kunnen opnemen en mijn klacht serieus kan behand...
Hi,Vorige week vrijdag (15 sept) heb ik een pre order geplaatst voor een iphone 15. Op dat moment lag jullie website eruit/hadden jullie problemen met de website. Ik heb niks meer gehoord op uitzonder...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |