Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,291Oplossingen
  • 1,757Discussies
  • 82.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

blox buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Op het moment zit ik in het buitenland en maak dus gebruik van blox in het buitenland voor €2 per dag. Echter worden alle kosten apart in rekening gebracht, zie ik in de "my Vodafone"ap...

Vodafone YOU - Power to the Prepaid People! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/tlcm8Ken je dat gezegde, dat je nog een stukje maand over hebt aan het einde van je MB’s? Met Vodafone YOU is dit verleden tijd! Bij iedere YOU bundel krijg je, als je MB’s verbruikt...

HELP Alleen-lezen Onopgelost

ik heb 3 simkaarten thuis en op geen ervan kan ik bellen,ik wil gewoon een MENS aan de telefoon bij 0900 0940 ik wil uberhaupt kunnen bellen op mijn telefoon Allard

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone support, Ik wilde mijn abonnement op 17 juli verlengen, maar mijn abonnement loopt pas op 16 december af. Dit zou betekenen dat dit vijf maanden van te voren is. Zou ik dan de laatste m...

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag de app voor mijn dochter instaleren. Echter een probleem ik ben hoofdgebruiker en moet haar toestemming geven. Ik kan dit nergens terugvinden. Ik moet haar nummer koppelen? Wie kan mij he...

Wifi Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ik heb gisteren mijn nieuwe samsung galaxy S5 gekregen, ik ben thuis verbonden met de wifi en heb ook internet op mijn telefoon. Op andere plaatsen met open wifi ben ik wel verbonden met ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen