Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,289Oplossingen
  • 1,755Discussies
  • 82.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Iemand ervaringen met "dienstverlener" Dynalogic. Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg!3 juni 2017: Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik was te laat bij de deur. De chauffeur had de bestelling er al ...

dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds 1 juni opeens extreem hoog dataverbruik op mij Samsung Galaxy A3;op 1 juni: start 00.24u: 152 MBop 2 juni start 02.18u: 251 MBop 3 juni start 05.25u: 284 MBDaarmee zit in ik 3 nachten bov...

Factuur Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik had mijn abonnement verlengd 3 maanden van te voren.Ander toestel genomen en mijn abonnement veranderd iom de vodafone medewerker.Maand bedrag afspraak was steeds 47,37 euro. Juni 2017...

Nieuwe abonnee Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen! Voor mijn partner heb ik een aanvraag gedaan voor een overstap naar Vodafone Sim Only met nummerbehoud.Behalve een bevestigingsmail heb ik niets meer vernomen. Deze was op 11 mei. Moet ik...

abo met Belgisch ID Alleen-lezen Onopgelost

Ok ... vanochtend kwam de koerier langs met mijn nieuwe mobiel ... maar die kreeg ik niet omdat ik een Belgische ID kaart heb . Ik heb al een abo lopen bij Vodafone, toch mocht de koerier em niet afge...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen