Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafonevandaag had ik sinds middag 13 uur de storing van internet4g was uitgeschakeld en 3g internet werkte niet. Ik heb volgens mijn opdrachtgevers niet kunnen werken.ik werk inde thuiszorg oa...

weer storing Alleen-lezen Onopgelost

ik wordt er gek van de laatste tijd is er zo vaak storing bij vodafone, ik denk er echt over om over te stappen.wie raad een andere betere profider aan.dit loopt echt uit de hand. Ze doen er niets aan...

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone wrote:Hallo allemaal,We merken dat onze klanten problemen ervaren met het maken van een dataverbinding en het opzetten en/of beantwoorden van gesprekken.Wij zijn hard aan het werk om dit zo s...

Storing Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds maandag 29/10 rond 15.00 uur storing. Ik kan niet bellen en ik heb constant 'geen service' in het scherm staan. Verder zijn de namen van mijn contactpersonen weg, staan alleen hun nummers...

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hoe gaan jullie deze storing copenseren?? Ik neem aan met korting op mijn abbonoments koste. Aangezien mijn contract al verlopen is en ik het dus kan opzeggen wanneer ik wil zit ik steeds harder te de...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen