geen mobiel internet Alleen-lezen Opgelost
Sinds kort naar Vodafone Red Unlimited gegaan. Mobiel internet werkt nu niet meer goed. Bij veel (niet alle) apps geeft hij de melding dat hij geen internet vindt. Via wifi geen problemen. Alleen bij ...
Welkom op de Vodafone Community
Sinds kort naar Vodafone Red Unlimited gegaan. Mobiel internet werkt nu niet meer goed. Bij veel (niet alle) apps geeft hij de melding dat hij geen internet vindt. Via wifi geen problemen. Alleen bij ...
Beste Community, Op mijn zakelijke datasim staan alle poorten geblokkeerd, kan iemand mij benaderen hoe ik in de open.vodafone.nl APN terecht kom ?Dank, Heico
Voor mijn nieuwe toestel heb ik een BTW factuur nodig om de BTW te kunnen terugvragen. Ik ben een zakelijke gebruiker, en voor al mijn voorgaande telefoons heb ik een factuur ontvangen, maar nu weiger...
Hallo, Ik probeer al enige tijd Mijn Ziggo te koppelen. Edoch lukt dit niet. Mogelijk is dat omdat ik twee Vodafone accounts heb samen gevoegd. Hoe kan ik een oud vodafone account verwijderen?
Ik heb een oude Samsung toestel met een simlock erop van Vodafone nou heb ik geen simkaart meer allen nog het plaatje wat er bij zat ik las bij een andere topic dat je het miss via https://www.vodafon...
Half december heb ik telefonisch mijn together abonnement afgesloten waarbij ik voorgelogen ben over bellen naar het buitenland. Verkoper wilde mij ook ziggo abonnement verkopen dus heeft hij me wijs ...
Waarom mag Vodafone mijn contract zomaar veranderen en eenzijdig.Ik heb mijn abonnement verlengd, maar nu blijkt dat het pas ingaat op de oorspronkelijke einddatum.Terwijl ik het 4 maanden van te vore...
Hallo, ik probeerde met mijn nieuwe telefoon en abonnement in te loggen op mijn vodafone app aangezien ik dezelfde nummer heb behouden, maar ik krijg steeds geen rollen beschikbaar voor deze gebruiker...
Goedemiddag, Sedert enige dagen wordt ik 1x per dag door de Vodafone voicemail gebeld. Als ik dan opneem, dan krijg ik te horen dat er 1 nieuw bericht is. Ik luister dat bericht af, maar er is niets t...
Dzień dobry. Mamo problem bo zamówiłem u Ciebie abonament z telefonem. Rejestrując się w serwisie podałem dane z polskiego dowodu osobistego. System przetworzył weryfikację i czekałem na kuriera. Dziś...
Op 23 november jl. heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 12 met Red unlimited abonnement. Met nummerbehoud van een zakelijk nummer. Omdat het zakelijke contract nog niet was omgezet naar pri...
Ik probeer voor het eerst in te loggen bij de my vodafone app. Maar dat doet het niet. Ik krijg een melding dat er iets stuk is en dat eraan gewerkt wordt, maar mijn moeder kan wel gewoon in de app
ING en DigiD sites werken niet via 4G in Nederland wel in het buitenland in Nederland alleen via 2G erg vervelend maar nu heb ik ook dat bij terug naar 4G Netflix meld dat mijn verbinding niet snel ge...
Ik loop nu tegen een zeer irritant probleem op, dat ik herken van eerder. Kennelijk is Vodafone niet voldoende een "lerende organisatie" om dit op orde te hebben.Ik heb vanmiddag twee nieuwe prepaidnr...
Ben vandaag door 2 Nederlandse nummers gebeld die ik niet ken. 1e keer kreeg ik een automatisch bandje, direct opgehangen. 2e keer kreeg ik een man vrij onverstaanbaar buitenlands accent, ook direct o...
Ik heb een maand geleden een nieuwe toestel en abonnement afgesloten in de Vodafone winkel in de Venestraat Den Haag.De verkoper gaf aan dat het lang zou duren voordat ik het toestel zou kunnen krijge...
**Privacy gevoelige informatie zoals adresgegevens, bestelnummer etc. verwijderd door moderator. Let op met de gegevens die je deelt op een openbaar forum** Ik heb mijn toestel 29 december besteld maa...
Hoi,Ik heb een abonnement met ziggo. Maar als ik de Vodafone app open krijg ik nog niet de voordelen van ziggo zoals dubbele data en korting. Mijn moeder heeft ook ziggo en Vodafone. En die heeft dit ...
Na het kiezen van de creditcard als betaalmiddel voor de maandelijkse rekening krijg je deze foutmelding na het invullen van alle gegevens. Is hier sprake van een storing?Ik heb het zowel via telefoon...
Goedemorgen, Zouden jullie Vodafone en ziggo voor mij willen ontkoppelen. Ziggo hebben we opgezegd, dit stond op naam van mijn vriendin. De koppeling er echter nogsteeds. Alvast bedankt!
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |