Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen internet Alleen-lezen Onopgelost

hee,mijn wifi zegt dat hij verbonden is maar hij geeft het grijze icoontje aan dat deed mijn blackberry de vorige keer ook en ik kan geen contact maken met de internet service kan iemand mij helpen? g...

probleem Alleen-lezen Onopgelost

bij het upgraden van me appworld heb ik heb waarschijnlijk perongeluk verwijdert samen met blackberry messenger en whatsapp messenger iemand een idee hoe ik dit terug krijg ?Modedit: Bericht verplaats...

galaxy ace contactgegevens Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds ik in Spanje op vakantie ben geweest gaat mijn telefoon steeds vanzelf opnieuw opstarten en dan moet ik de pincode weer invoeren. Sinds dat zo is ben ik al mijn telefooncontacten kwijt. k...

Informatie over Blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vele jaren klant van Vodafone. Ging altijd goed, tot dat ik vorige maand op vakantie ging en dacht, kom, ik neem en paar Blox om voordeliger uit te zijn in het buitenland. En toen werd me du...

Verlengen Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement veloopt op 30 September, hoeveel maanden van te voren kan ik nou mijn abonnement verlegen, ik wordt hellemaal niet op de hoogte gehouden. Is het nou 4 maanden, zoals het aangegeven sta...

VMB Error Windows VISTA/7 Alleen-lezen Onopgelost

Hey! Vodafone Mobile Broadband geeft telkens een error aan wanneer mijn pc/laptop opstart.Dit is de error die tevoorschijn komt:[img][/img] De medewerkers draaien op het moment nog Windows XP en daar ...

internet extra Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, gisteren is mijn nieuwe abbo ingegaan,nu kijk ik bij de blox en kan ik buiten mijn bb internet ook nog voor 0,00 50 mb blox aanzetten?Klopt dit,ik wou het aanzetten maar denk vraag eerst ff,of he...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen