Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Webcrew Weekhit 6: Test for Friends Alleen-lezen Onopgelost

Hey Iedereen!Iedere week duiken leden van de Web Crew leuke apps op die we veel spelen of die we gewoon erg gaaf vinden. Zo krijgen jullie een kijkje in wat een team dat iedere dag met mobiele telefoo...

slecht bereik in 6093 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een aantal weken opgemerkt dat ik een heel slecht bereik met mijn gsm op mijn thuis-locatie heb.Op andere locaties geen probleem, daar is altijd signaal.Vanwege de leeftijd van de gsm (No...

abonnement verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn abonnement bij vodafone verlengd (d.m.v. een actie op dealdirect). Deze verlenging is op 29-05 ingegaan; echter, de nieuwe simkaart die ik bij mijn telefoon heb gekregen maakt geen ...

Geen UMTS 3512AB Alleen-lezen Onopgelost

In het centrum van Utrecht (Oudegracht/Vinkenburglaan) heb ik vandaag alleen buiten nog net UMTS bereik. Dit is vergelijkbaar met de situatie van 3+ jaar geleden, ik neem aan dat er dus een (UMTS) ant...

Bel+SMS+Web Smart Alleen-lezen Onopgelost

Ik plan een trip naar Parijs en ik heb een Bel+Sms+Web Smart abonnement. Nu weet ik dat ik 60 dagen onder mijn nationale bundel kan bellen, smsen en internetten. Na verhalen op het forum gelezen toch ...

Storing 8711 CK Alleen-lezen Opgelost

Is er storing bij 8711 CK? Al vanaf 20:30 geen bereik meer.Zelf kom ik uit regio 8607 en daar had ik geen problemen toen ik hier naartoe reed. Of ben ik de enige met het probleem? (Telefoon is namelij...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen