cnive

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

activatie simkaart

Dus omdat ik ten einde raad ben en ik vanmorgen vanaf 8 uur aan de telefoon heb gezeten tot 12:30 en nog geen steek verder ben schrijf ik hier nu maar op in de hoop dat iemand het oppikt. Dus mijn verhaal is dat ik 22 juni een red together abonnement heb afgesloten voor 4 telefoonnrs. 2 nieuwe en 2 nummerbehoud. 

Het was al een hele reis van 3 uur om die twee nieuwe simkaarten te activeren maar vandaag was de dag dat het telefoonnr van mij (hoofdafnemer) zou overgaan van symio naar vodafone. Om 8 uur kreeg ik mooi bericht dat ik bijna overging. Om 9 uur confimatie. 

Ik steek de simkaart erin en toen niets. Ik bel doorloop keuzemenu en activeer. Ondertussen denk ik ik bel toch nog even. 

Kreeg er iemand aan die verbond me weer door toen vloog ik er uit. Weer gebeld (met andere telefoon overigens) in de wacht na doorverbinden 20 min. 

Toen weer iemand die zei ja dat kan niet meneer ik ga u helpen. ALles nagekeken kon er niets meer verbond me helaas weer door. Wat denk je niemand neemt op 25 min. Toen weer gebeld weer vriendelijke meneer die schreef mn nr op. Ik ga me er hard voor maken meneer. Naar leidingevende ondertussen in de wacht werd ik weer eruit gegooid. Belde mij wel terug had zelf wat telefoontjes gepleegd maar zelfs hij werd er uit gegooid. Zei toen sorry meneer maar ik kan u nu alleen koud doorschakelen. Ok schakel me dan maar door. En wat denk je. Niemand neemt op. En na 25 min heb ik maar weer opgegooid. Gevolg ik heb geen telefoon wel een mooi abonnement maar klopt niets van. Verder houd ik me hart vast want as maandag gaat het nr van mijn vrouw over van tele 2 naar vodafone. 

Ik vraag me af wat ik nu moet hoop dat dit opgepikt wordt

 

gr

cnive

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
cnive
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Jammer dat ik maar zo weinig reacties heb gekregen maar goed. Uiteindelijk heb ik dinsdag maar weer gebeld want zoals ik dacht werd de simkaart van mijn vrouw ook niet actief. In my vodafone waren echter maandagavond wel de nr's waar het om ging op eens te zien. Ah dacht ik er wordt aan gewerkt. Wat ik echter opmerkte was dat de simkaartnrs in my vodafone niet overeen kwamen met mijn nr's die ik van vodafone had gekregen. Maandagavond gebeld maar kwam er niet door en toen toch weer iemand er aan . Ik schakel u door meneer met producten en diensten. Niemand nam op en toen was het 20 uur dus iedereen naar huis., Dinsdagocht weer gebeld na weer 2x afgedrukt te worden. ( je leest het goed) ik werd gewoon afgedrukt na mijn verhaal kreeg ik een vrolijke meneer eraan. Ik heb hem uitgelegd wat er aan de hand was en ook mijn bevindingen gemeld van die simkaartnrs

Oh meneer maar dan gaan we dat even regelen. En toen godzijdank na 10 min allebei de nrs werkend. 

Wat een slechte eerste klantenreis dit. Hoop dat ik nu kan gaan genieten van Vodafone. Na nog een bericht te hebben gestuurd over coulance hebben alle 4 de nrs elk 10 gig extra gekregen. Een pleister op de wonde. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hallo @cnive 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is wel heel vervelend. Dat je zo lang aan de telefoon zit en geen steek verder komt. Maar nu heb ik een vraagje, is het simkaartje van je oude provider nog actief? 

Ik vraag dit omdat het overzetten van je simkaart op 1 dag van 00:00 t/m 23:59 uur kan duren. Soms in de ochtend, dan in de avond of middag. Dit kan dus een hele dag duren maar is vaak toch wel in de middag klaar. Uiteraard moet dan de andere provider meewerken. Daarom ook de vraag of je oude simkaart nog actief is, of niet. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met het speciale Red Together nummer 0800-0200976. En als het mogelijk is, loop even langs een Vodafone winkel

cnive
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dus Energieboy zo gelezen zo gedaan. Ik naar de vodafone winkel in Maastricht. Een hele vriendelijke man (tenminste zo begon het) stond mij te woord. Hij zij mij dat het kwam omdat dat het hoofdafnemer nr na de andere nrs actief waren. Hij begon te zuchten en te steunen ging bellen en zei er is een case aangemaakt meer kan ik ook niet doen u krijgt een mail. 

Nou die mail had ik vanmorgen ook nog niet. Dus toch maar weer gebeld. ik kreeg een vlotte meneer er aan die na het aanluisteren zei een moment meneer ik zet u effe in de wacht. Na 3 min kwam hij terug (wat op zich al een wonder was) maar hij heeft de oplossing. Het telnr kon niet gekoppeld worden aan het simkaart nr. Ik heb u op prioriteit gezet en binnen 3 werkdagen zou het opgelost moeten zijn. Laten we het hopen. Vandaag gaat mijn vrouw over ze heeft mooie sms'jes gekregen maar tel doet het nog steeds op oude provider. Ik durf er niet aan te beginnen zo teleurgesteld ben ik . En dan bieden ze niet eens iets aan. zoals bv je krijgt dubbele data je eerste maand. Zou wel leuk zijn zo op vakantie. Ik zal het nog wel laten weten als het opgelost is. 

 

cnive
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Jammer dat ik maar zo weinig reacties heb gekregen maar goed. Uiteindelijk heb ik dinsdag maar weer gebeld want zoals ik dacht werd de simkaart van mijn vrouw ook niet actief. In my vodafone waren echter maandagavond wel de nr's waar het om ging op eens te zien. Ah dacht ik er wordt aan gewerkt. Wat ik echter opmerkte was dat de simkaartnrs in my vodafone niet overeen kwamen met mijn nr's die ik van vodafone had gekregen. Maandagavond gebeld maar kwam er niet door en toen toch weer iemand er aan . Ik schakel u door meneer met producten en diensten. Niemand nam op en toen was het 20 uur dus iedereen naar huis., Dinsdagocht weer gebeld na weer 2x afgedrukt te worden. ( je leest het goed) ik werd gewoon afgedrukt na mijn verhaal kreeg ik een vrolijke meneer eraan. Ik heb hem uitgelegd wat er aan de hand was en ook mijn bevindingen gemeld van die simkaartnrs

Oh meneer maar dan gaan we dat even regelen. En toen godzijdank na 10 min allebei de nrs werkend. 

Wat een slechte eerste klantenreis dit. Hoop dat ik nu kan gaan genieten van Vodafone. Na nog een bericht te hebben gestuurd over coulance hebben alle 4 de nrs elk 10 gig extra gekregen. Een pleister op de wonde. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Fijn dat het nu werkt. Ik hoop ook dat je nu geen problemen meer krijgt en dat alles vlotjes zal verlopen. 👍😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic