mia_lepel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

account met 2 klantnummers

Ik heb 1 account met 2 klantnummers (2 aparte telefoonnummers met elk een eigen abonnement), van mij zelf en van mijn partner, omdat we allebei ons gezamenlijke emailadres hadden gebruikt als inlognaam. Als ik inlog dan krijg ik alleen de gegevens van 1 van de 2 klantnummers te zien, en niet van de ander. Wat kan ik doen om op mijn eigen klantnummer in te kunnen loggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@mia_lepel Wij hebben al even privé contact gehad en de aap is uit de mouw! Een heel fijn weekend gewenst. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mia_lepel, welkom hier!

Logisch dat je graag van beide mobiele abonnementen het verbruik en alle andere informatie wilt inzien via My Vodafone. Ik neem graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiele nummers: 
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@mia_lepel Wij hebben al even privé contact gehad en de aap is uit de mouw! Een heel fijn weekend gewenst. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic